קוסמים ליום הולדת בתמרת

⭐ קוסמים ליום הולדת בתמרת

⭐ הופעה לאירוע שהילדים לא ישכחו

⭐ קוסמים לילדים שידהימו את כולם

⭐ חוויה כיפית ומיוחדת לילדים

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ קוסמי ילדים במופע על חושי

להזמנת קוסמים ליום הולדת בתמרת חייגו עכשיו:

077-230-8492

מזל טוב! יום הולדת באופק, ואתם מתחילים לחשוב ולתכנן מה יהיה ומה תעשו. מפעיל לילדים יכול להיות רעיון מעולה, ואולי אפילו במדויק קוסמים ליום הולדת בתמרת.

 

חגיגה עם קוסמים ליום הולדת בתמרת

עברה בראשכם המחשבה שיגיע לאירוע קוסם? זוהי כנראה מחשבה נבונה שתוביל אתכם למקומות טובים. אנשי מקצוע איכותיים וטובים בתחום הקסמים יכולים לעשות פעילות מצוינת, הילדים יהיו קשובים בהופעה, הנסיך או הנסיכה הקטנים שלכם ישתתפו המון בהופעה ואור הזרקורים יאיר אותם, ואתם תוכלו להתרכז בדברים אחרים, בראש שקט, כמו כיבוד או ריצוי ההורים שהגיעו לאירוע. כשמדובר על קוסמים ליום הולדת בתמרת, רוב אנשי המקצוע טובים ועושים עבודה טובה.

 

למה כדאי לקחת קוסמים ליום הולדת בתמרת?

ישנן כמה סיבות מרכזיות שבגללן כדאי לכם לקחת קוסמים ליום הולדת בתמרת.

  • זוהי פעילות יפה, מעניינת ומרתקת.
  • האורחים ייהנו, יתפלאו, יצחקו – דברים שבהחלט הייתם רוצים שיקרו לאורחים שלכם באירוע שלכם.
  • מופעי קסמים הם בדרך כלל גם מאוד מצחיקים, או לפחות, הקוסמים משלבים המון בדיחות בהופעות שלהם. זוהי הזדמנות לשלב גם קוסם וגם סטנד אפ, במידה והקוסם שבחרתם אכן הכניס בדיחות רבות להופעה.
  • זה כיף לשמוע את הילדים צועקים "איך עשית את זה?!", ולראות אותם שוברים את הראש גם אחרי המופע בנוגע לאופן ביצוע הקסמים.

 

ההפעלה האולטימטיבית

סיבת הסיבות המרכזית שבגללה כדאי לכם לקחת קוסמים ליום הולדת בתמרת, היא שמדובר בהפעלה האולטימטיבית למסיבת יום הולדת. זוהי הפעלה שגם מתאימה לכל המשפחה – קטנים כגדולים, ובחלק מהמקרים אפילו עבור המבוגרים. אם מדובר באיש מקצוע טוב, הוא יעשה מעל ומעבר ולא רק יטפל במופע.

כל מה שמסביב – טקס עוגה, פרסים לילדים, סידורי ישיבה, הגברה, מוזיקה – יהיה גם באחריותו של הקוסם. קוסמים ליום הולדת בתמרת מציעים פעילויות מקיפות שבמהלכן הם "מחזיקים את האירוע" מתחילתו ועד סופו, ודואגים לכל מה שבאפשרותם לדאוג מסביב למופע עצמו.

 

עם מה קוסמים ליום הולדת בתמרת מגיעים?

הקוסם שיגיע לאירוע שלכם יגיע עם כל הציוד שצריך עבור ההופעה עצמה, כמובן. בנוסף, נהוג מאוד להביא קטע ריחוף – שולחן ריחוף הוא שולחן מיוחד שיאפשר לילד או לילדה שחוגגים יום הולדת לרחף באוויר מול כל האורחים.

ארגזים עם ציוד, מזוודות, תפאורה מהודרת וצבעונית, מערכת הגברה מקצועית עם כל השירים מוכנים, אביזרי תפאורה נוספים, מחצלת או שטיח כלשהו שיאפשר לילדים לשבת בנוחות על הרצפה בזמן שהם צופים במופע, פרסים והפתעות לחלוקה לילדים בסיום האירוע או בלוני צורות שהקוסם ינפח ולפי דרישה יעצב ויחלק לילדים (ובחלק מהמקרים – אולי אפילו גם פרסים וגם בלוני צורות).

 

קיימים קוסמים ליום הולדת בתמרת?

כן, לגמרי, יש קוסמים ליום הולדת בתמרת ויש אפילו לא מעט כאלו. עבור אלו מכם שגרים בתמרת, או בישובים והערים הסמוכים, אל תחשבו שאין ולכן אתם לא יכולים להזמין מישהו דווקא מהאזור שלכם. להביא מישהו מקומי זה המון פעמים נחמד ובמקרים מסוימים גם חסכוני.

אתם מייצרים עבודה לאנשי מקצוע באזור מגוריכם, אתם יודעים שלא מוסיפים לכם עלויות עבור הנסיעה שכן הקוסם נוסע מרחק קצר אל האירוע שלכם, הסיכוי שהקוסם לא יגיע בזמן נמוך מאוד שכן הוא מגיע באמת מקרוב, ואולי אפילו תוכלו לזכות בהנחה קטנה על המחיר המקורי דווקא בגלל שמדובר במישהו שמגיע מקרוב.

 

מאני מאני מאני – כמה זה בכלל עולה להזמין קוסמים ליום הולדת בתמרת?

שאלת השאלות – כמה עומק אני צריך בכיס? האם זה ישאיר לי חור רציני בכיס? אין תשובה אחידה חד משמעית לשאלות האלו, מאחר וכל קוסם דורש את המחיר שהוא מעוניין בו עבור הפעילות שלו. טווח המחירים אדיר, החל מחובבנים וכאלה שמנסים להיכנס לשוק עם מחירים של מאות שקלים בודדים ומעלה, ועד מקצוענים שיבקשו סכום של 4 ספרות.

אם מדובר בקוסם מנוסה וותיק – כנראה שהוא כבר עמוק בתוך עקומת הגדלת המחיר, שמתקדמת לה עם השנים, והוא יבקש יותר כסף. אל תחששו מזה – זה לא בהכרח חיסרון. שווה להשקיע יותר בקוסם מנוסה וותיק, שכן כך המופע בסבירות גבוה טוב יותר, איכותי יותר, והניסיון של הקוסם יוכיח את עצמו בשטח בזמן אמת.

ישנם קוסמים ליום הולדת בתמרת שמביאים איתם מופע מלוטש, שהם עבדו עליו ועל התכנים שבו קשה, והוא איכותי, מקצועי ויפיפה, וגם הם צפויים כמובן לדרוש מחיר גבוה יותר עבור המופע והפעילות כולה. רק תדאגו להיזהר מאלו שבטוחים שיש להם מופע איכותי, אבל המופע שלהם דווקא ברמה רדודה ונמוכה – יש גם כאלו.

המחיר גם יהיה מאוד קשור לציוד שהקוסם מביא איתו. יש קוסמים ליום הולדת בתמרת שמשקיעים בציוד הכי טוב וחדיש שיש, אביזרים נוצצים ומרהיבים, ביגוד בהתאמה אישית ובתפירה אישית, קטעי קסם יוקרתיים, תפאורות יפיפיות, הגברה איכותית ועוצמתית.

שתוכלו להיכנס קצת לפרופורציה – קוסם שמגיע ליום הולדת בהחלט עשוי לפרוש אצלכם בסלון ציוד ששוויו באזור ה-100,000 שקלים סך הכל – זו השקעה! מנגד, יש לא מעט קוסמים ליום הולדת בתמרת שיגיעו אליכם ללא תפאורה, בידורית קטנה פשוטה, עם תיק או מזוודה פשוטה, וציוד למופע שהם קנו באיזו ערכה להופעת קסמים ב-1000$.

 

דברים נוספים שעלולים להשפיע על המחיר של קוסמים ליום הולדת בתמרת

דבר נוסף שעלול להשפיע על המחיר הם לדוגמא העומס והביקוש לאותו קוסם. אם הוא מקבל פניות רבות ויוצא להופעה על בסיס יומיומי, כנראה שהוא יתמחר את עצמו גבוה יותר, כדי למקסם את המחירים שלו לעומת הביקוש הגבוה. זה גם יכול להיות פונקציה של המועד המבוקש – לדוגמא הרבה קוסמים מתמחרים את עצמם שונה בסופי שבוע, חגים, פורים, חנוכה ובחודשי הקיץ – מאחר והביקוש משתנה משמעותית במועדים אלו.

במידה והקוסם מציע ערך מוסף לאירוע, כמו פרסים יפים לכל הילדים, בלוני צורות, סרטון וידאו ערוך מהאירוע, צילום של תמונות, ביטוח צד ג' על הקהל או דברים בסגנון הזה, כמובן שזה גורר אחריו עלויות והוא צפוי לבקש מחיר גבוה יותר ממפעיל אחר שלא מציע את הדברים האלו.

 

איך הויזואליות? נראה טוב?

כמובן שגם זה תלוי הקוסם שתבחרו. יש קוסמים ליום הולדת בתמרת שמציעים מופע קסמים שנראה טוב, כולל תפאורה יפיפיה ברקע, המון צבעוניות ואביזרים גדולים, ויש כאלה שפחות משקיעים באיך שהדברים נראים. יש גם כאלו שיגיעו עם ציוד ישן, מתפורר, מתפרק וחבול, וכאלו שמתחזקים את הציוד שלהם וכל כמה חודשים שולחים ארגזים, ציוד ותפאורה לשיפוץ.

אם חשובה לכם הנראות ואתם רוצים תמונות מושלמות וצבעוניות מהאירוע – כדאי שתוודאו עם הקוסם שמגיע שאכן גם לו חשובה הנראות. אם כבר הלכתם לכיוון הזה מולו, לכו על זה עד הסוף – ובקשו ממנו לשלוח תמונה או סרטון של איך הדברים נראים.

 

המלצות על קוסמים ליום הולדת בתמרת

המלצה חמה חמה – אל תוותרו לעולם על קריאת המלצות על הקוסם שבו אתם מעוניינים, לפני שאתם סוגרים איתו. אתם רוצים מאוד לשמוע מה היה ללקוחות שחגגו עם אותו קוסם להגיד עליו בסיום האירוע. חפשו קוסמים שאתם מתחברים להמלצות שהם קיבלו.

אם חשוב לכם ילדים מרותקים ומרוכזים – בידקו האם זה מה שהלקוחות מספרים על אותו קוסם בהמלצות אודותיו. אם אתם אוהבים נראות, חפשו המלצות שבהם כתוב שזה נראה כמו מופע בלאס וגאס במקום בתמרת.

בכל מקרה, עליכם לוודא שההמלצות אמינות. אם הן מופיעות במלל פשוט באתר של אותו קוסם או שהוא שולח לכם אותן כמלל כתוב – הטילו ספק. אם הן מופיעות בדף הפייסבוק העסקי שלו או בפרופיל הגוגל העיסקי שלו – סביר להניח שמדובר בביקורות אמינות, או לכל הפחות, אמינות יותר.

 

לסיכום

כשאתם מחפשים קוסמים ליום הולדת בתמרת, בוודאי תשמחו לשמוע שסביר להניח שתעשו בחירה טובה. רוב האפשרויות טובות, ורוב אנשי המקצוע מקצועיים ואחראים. כעת נותר לכם לחשוב בדיוק איך אתם רוצים שההפעלה תראה, מה חשוב לכם, לקרוא המלצות ולעשות את ההחלטה המושכלת והטובה ביותר עבור הצרכים שלכם.

עוד אנקדוטה קטנה לסיום – לאיכות בדרך כלל (לא רק כשמדובר על הפעלת קוסם) יש קשר הדוק עם המחיר, אז תמיד כדאי ללכת על הקוסם הכי יקר שיש שמתאים לכם לתקציב, ולא להתפתות לאופציות זולות יותר מהתקציב שיש לכם, אלא אם כן נראה לכם שהם מעולים לא פחות. נצלו את התקציב עד הסוף וכך תוכלו קרוב לוודאי לקבל את הטוב ביותר תמורת הכסף שלכם. המון בהצלחה ושתהיה לכם חגיגה נעימה, כיף, צחוקים ושתהנו מכל רגע!

 

מחירון קוסמים ליום הולדת בתמרת

קוסמים לימי הולדת 4-11 קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה ופרסים מושקעים החל מ-1,650₪ (לפי גודל ההופעה)
קוסמים לימי הולדת 4-11 קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה, פרסים מושקעים ושדרוגים לבחירה החל מ-1,750₪ (לפי גודל ההופעה)
הופעה בברית מופע ילדים וקסמים לכל הגילאים בהסתובבות ובקבלת הפנים החל מ-1,800₪
אירוע משפחתי ביתי לילדים מופע קסמים החל מ-1,400₪
אירוע משפחתי ביתי למבוגרים מופע טלפתיה החל מ-2,000₪
על מה עברנו עד עכשיו?
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!