קוסמים בגני תקווה

⭐ קוסמים בגני תקווה

⭐ הופעה לאירוע שהילדים לא ישכחו

⭐ קוסם ילדים ידהים את כולם

⭐ חוויה כיפית ומיוחדת לילדים

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ קוסמים מדהימים שמגיעים לכל הארץ

להזמנת קוסמים בגני תקווה חייגו עכשיו:

077-230-8492

חוגגים יום הולדת למלך שלכם? חוגגים יום הולדת למלכה הקטנה? בתוך כל העניין הזה, סיכוי סביר שתחפשו מפעיל, ואפילו ספציפית קוסם.

 

חוגגים יום הולדת עם קוסמים בגני תקווה

אם חשבתם להביא ליום ההולדת שלכם קוסם, אתם בכיוון הנכון. קוסם טוב יעביר עבורכם פעילות מעולה, כזו שתרתק את הילדים, תשים את הילד או הילדה שלכם במרכז העניינים, תעצים אותם, זוהי פעילות ש"תסגור לכם את הפינה" ממש טוב. יש מגוון של פעילויות או הפעלות שאפשר להזמין לימי הולדת, אבל כשמדובר על קוסם, הסבירות שתצאו מרוצים גבוה למדי.

 

למה דווקא קוסמים בגני תקווה?

קוסמים בגני תקווה נותנים פעילות מרהיבה, מופע קסמים זה משהו שפשוט לא יאבד עניין לעולם. ברגע שמתחילים התרגילים הבלתי אפשריים, מתחיל הכיף שלכם ושל האורחים. הקהל ידהם ויהנה מהקסמים, ורוב הקוסמים בגני תקווה גם ישתפו במופע המון הומור, אז לא רק פליאה אלא גם צחוק תשמעו מכיוון האורחים. קסם של זריזות ידיים, ציוד יפה ונוצץ, קריאת מחשבות – הכל כל כך מעניין ומרתק ונשאלת השאלה: "איך הוא עושה את זה?!". 

 

ההפעלה האולטימטיבית

מדובר על ההפעלה האולטימטיבית. גם מתאימה למגוון של גילאים (עם התאמות עבור גיל הקהל כמובן), גם ההורים מתרשמים מכך שהבאתם קוסם. קוסם טוב הוא כזה שלא רק אחראי על המופע עצמו, העבודה שלו לא מתחילה בשניה שהמופע מתחיל ומסתיימת ברגע שהמופע מסתיים.

כשמדובר בקוסמים בגני תקווה שעושים עבודה טובה, כנראה שתרגישו בכך כבר בשיחה הראשונית איתם, תוך כדי שהם מתארים לכם את המופע והפעילות כולה ועונים על כל השאלות בפירוט. אחר כך, ובהנחה שתחליטו לסגור את אחד מהקוסמים בגני תקווה, הם יתנו לכם טיפים, הנחיות, הסברים והמלצות בנוגע לאירוע מושלם וטוב. במהלך האירוע עצמו, הם ינהלו עבורכם את הכל מקצה לקצה – שוב – לא רק המופע.

הלו"ז כולו בידיהם והם מחזיקים לכם את האירוע, כולל ההכנות שלפני, קבלת הפנים, המופע עצמו, הפסקות אם הם החליטו שיהיו כאלה, העצמת החוגג או החוגגת והשמתם במרכז, טקס עוגה מרגש, וכמובן גם יתנו לילדים פרסים או בלוני צורות (או גם וגם) בסיום כדי שלא יצאו בידיים ריקות. ניהול כל האירוע הוא למעשה בידיהם, כל מה שישאר לכם הוא להכין כיבוד, אוכל, עוגה, וקצת קישוטים מסביב.

אם מדובר במישהו טוב – הוא גם יביא איתו כל מה שצריך לחגיגה:

  • כל הציוד עצמו הדרוש להופעה.
  • לפחות קטע אחד, רצוי אפילו שניים, שהם אילוזיה – אשליה – משהו גדול מימדים או שמציגים בדרך כלל על במות גדולות בהופעות גאלה גדולות. בדרך כלל יהיה מדובר בקטע שבו הילד או הילדה שחוגגים יום הולדת מרחפים באוויר, ועוד קטע שבו משהו מרחף באוויר לעיני הקהל המשתאה.
  • תפאורה מהודרת כרקע להופעה.
  • רמקול איכותי, הגברה מקצועית, עבור שירים לפני ואחרי המופע, וכמובן – גם במהלכו.
  • מיקרופון או מספר מיקרופונים עבור הקוסם עצמו ועבור מתנדבים שצריכים לדבר.
  • מחצלת לישיבה עבור הילדים.
  • פרסים והפתעות ביד נדיבה עבור סיום הפעילות, או בלוני צורות שהקוסם ינפח ויחלק לילדים. בהרבה מקרים – אולי אפילו גם וגם!

 

יש קוסמים בגני תקווה?

זה אולי יפתיע אתכם אבל כן! בהחלט כן, יש לא מעט קוסמים בגני תקווה. אם אתם גרים בגני תקווה או באזור והסביבה, אתם בהחלט יכולים להזמין קוסם מקומי שיבוא לפעילות הקסומה שלכם.

זה נותן לכם אפשרות גם לפרגן למישהו מקומי, גם להשאיר את המחיר סביר שכן אותו קוסם מגיע ממרחק קצר ולא ישחט אתכם בעקבות עלויות על דלק ונסיעות, וגם לצמצם את הסיכויים לכשלים כמו איחורים או דברים כאלה. אולי אפילו תוכלו לבקש מאותו קוסם שיעשה הנחה קטנה, מאחר והוא מגיע בעצמו מגני תקווה.

 

כמה עולים קוסמים בגני תקווה?

הנושא ה"כאוב" – המחיר. אין מה לעשות, כשמזמינים קוסמים בגני תקווה, צריך בסופו של דבר כמובן לשלם להם על עמלם והכישרון שלהם בסופו של דבר. המחירים של קוסמים בגני תקווה מאוד מאוד משתנים לפי מספר פרמטרים:

 

וותק וניסיון

ברוב המקרים, תמצאו קשר ישיר בין הוותק והניסיון של הקוסם והמחיר שלו. ככל שאחד מן הקוסמים בגני תקווה עשה כבר יותר הופעות ומאחוריו שורה ארוכה יותר של לקוחות, כך המחיר שלו צפוי לעלות. אלו שנמצאים בשוק מספר דו ספרתי של שנים כנראה יבקשו קצת יותר מכאלו שנמצאים בשוק מספר חד ספרתי של שנים.

 

איכות מופע

יש קוסמים בגני תקווה שקנו כמה אביזרים, הרכיבו איזה מופע ויצאו להופיע, ויש כאלה שהשקיעו בציוד קסמים יוקרתי, תסריטאות, התייעצות עם סטנדאפיסטים לילדים, אנשי מקצוע מתחום הילדים, והרכיבו מופע איכותי עם תוכן ובדיחות מתוחכמות – מופע איכותי!

 

איכות ציוד והשקעה בו

גם איכות הציוד עשויה להשפיע על המחיר. חלק מהאביזרים והקסמים השונים יכולים לעלות לקוסם אלפי שקלים, אם לא אפילו עשרות אלפי שקלים. תפאורות, קטעי ריחוף, אביזרים וקסמים ויזואליים – אלו דברים שעולים ביוקר לקוסם, ולכן גם מחיר המופע יהיה בהתאם.

 

עומס וביקוש

אם מדובר בקוסם עמוס ומבוקש שמקבל המון שיחות טלפון להופעות כל יום, והיומן שלו עמוס, סביר מאוד להניח שהוא יבקש סכום גבוה יותר כמובן.

 

ערך מוסף

אם הקוסם מציע ביטוח צד ג' על הקהל, מביא איתו פרסים או בלוני צורות לכל הילדים בסיום – תהיה גם לזה השפעה כמובן על המחיר.

 

איך הפעילות נראית?

במילה אחת – מצוין. בשתי מילים – מיליון דולר. רוב הקוסמים בגני תקווה מאוד משקיעים בנראות, מגיעים עם ציוד מתוחזק היטב, תפאורה, ארגזים, שולחנות ומזוודות מעוצבות. מופע טוב לא יכול רק להיות טוב בשל איכותו, הוא גם צריך להראות טוב!

 

השקעה בציוד

כשמדובר על קוסמים בגני תקווה, הם משקיעים מאוד בציוד שלהם – גם ברכישה שלו וגם בתחזוקה השוטפת שלו. תיקונים, שיפוצים, שדרוגים – אלו דברים שבשגרה.

 

המלצות על קוסמים בגני תקווה

אולי אחד הדברים החשובים ביותר – המלצות. המלצות יאפשרו לכם לדעת מה הלקוחות מהעבר חושבים על הקוסם אותו אתם שוקלים לקחת לאירוע שלכם, כדי למנוע ממכם "פאדיחה" בעתיד. המלצות זהו כלי מעולה לדעת אם תהיו מרוצים מהבחירה שלכם מראש, או לפחות זהו כלי שעוזר לכם למקסם את הסיכויים שתהיו מרוצים מראש.

ראשית, כאשר אתם מדברים עם קוסם פוטנציאלי לאירוע שלכם, שאלו אותו לגבי המלצות ובררו אם יש לו המלצות. שנית, צפו בהמלצות עליו אחרי שישלח לכם או יפנה אתכם לכיוון ההמלצות עליו.

היו זהירים בעניין – לפעמים יש קוסמים שיציגו בפניכם המלצות מזויפות – כאלו שהם שיפצו, תיקנו, ערכו, או גרוע מכך – המציאו. אם ההמלצות מופיעות כמלל באתר של אותו קוסם, היו חשדניים. נסו לשפוט האם מדובר בהמלצות אמינות – ברוב המקרים, אתם תצליחו לשפוט כמו שצריך.

במידה וההמלצות של אותו קוסם לא מופיעות באתר שלו, אלא אתם מופנים לדף פייסבוק או דף עסקי בגוגל – אתם יכולים לנשום לרווחה – הסבירות הגבוה היא שההמלצות אמינות יותר. הסיבה – כדי לכתוב המלצה על עסק מסוים בפייסבוק או בגוגל אתם צריכים פרופיל בגוגל או בפייסבוק – ולכן בדרך כלל יהיה מדובר בהמלצות אמיתיות. נסו לקרוא את תוכן ההמלצות ולחפש שם את הדברים החשובים לכם.

האם לקוחות מציינים שהקהל היה מרותק? האם לקוחות מציינים שמדובר בקוסם אדיב שנותן שירות טוב ועונה על כל השאלות כמו שצריך? האם לקוחות מציינים שנעים לעבוד מולו אותו קוסם? האם לקוחות מציינים את הסדר והארגון של הפעילות? האם המבקרים טוענים שהילד או הילדה שלהם הפכו למלך או מלכה ליום אחד, והקוסם העצים אותם ושם אותם במרכז? אולי הם כותבים שהדברים נראים מעולה ויש תפאורה יפייפיה ואביזרים צבעוניים ונוצצים? קחו את הדברים שחשובים לכם עבור האירוע שלכם, וחפשו עליהם מידע ישירות בתוך ההמלצות.

 

לסיכום

כאשר מדובר על קוסמים בגני תקווה, אין הרבה מקום לטעויות – רוב הסיכויים שאתם הולכים להנות! בחרו בהפעלה טובה ובמישהו טוב שגם יתאים לכם לתקציב ולכיס, גם מביא איתו ציוד איכותי ומופע מצויין, וגם קראתם עליו המלצות טובות מלקוחות מן העבר, ונשמע שהלקוחות האלו מדברים על דברים שחשובים גם לכם באירוע שלכם.

מה עוד נותר? להגיד לכם המון המון מזל טוב, שיעבור בכיף ובשלום, חגיגה נעימה, ושתצאו מכל הסיפור הזה מחוייכים ומאושרים ברגע שהוילון יורד ומופע הקסמים מסתיים. אל תשכחו לצלם הרבה, להינות ולהתמוגג מהאביר שלכם או מהנסיכה שלכם בזמן התהילה שלהם, כשהם משתתפים, צוחקים, נהנים ולוקחים חלק פעיל במופע.

 

מחירון הופעות קוסמים בגני תקווה

קוסמים לימי הולדת 4-11 בגני תקווה קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה ופרסים מושקעים החל מ-1,650₪ (לפי גודל ההופעה)
קוסמים לימי הולדת 4-11 קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה, פרסים מושקעים ושדרוגים לבחירה החל מ-1,750₪ (לפי גודל ההופעה)
קוסמים לבר מצווה בגני תקווה מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל החל מ-2,200₪
קוסמים לבר מצווה מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל ומופע קריאת מחשבות מול האורחים במהלך האירוע החל מ-2,800₪
קוסמים לבר מצווה מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל ומופע קריאת מחשבות מול האורחים במהלך האירוע וקטע ריחוף של חתן השמחה החל מ-3,300₪
על מה עברנו עד עכשיו?
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!