קוסם לילדים בכוכב יאיר

⭐ קוסם לילדים בכוכב יאיר

⭐ מופע קסמים לאירוע שהילדים לא ישכחו

⭐ קוסם ילדים ידהים את כולם

⭐ חוויה כיפית ומיוחדת לילדים

⭐ שילוב הקהל והילדים בהופעה

⭐ קוסם ילדים במופע על חושי

להזמנת קוסם לילדים בכוכב יאיר חייגו עכשיו:

077-230-8492

רוצים קוסם לילדים בכוכב יאיר?

לכוכב יאיר יש לא מעט קוסמים לילדים להציע. רובם גם עושים עבודה טובה ומביאים הפעלה יפה מאוד לילדים, כך שאין ספק שאתם על המסלול הנכון להצלחה ולאירוע טוב ונעים. הקהל מתרגש, הילדים צוחקים ונהנים, ואתם יכולים להירגע ולסמן עוד V ליד ההפעלה לאירוע שלכם. 

 

קוסם לילדים בכוכב יאיר – פעם לעומת היום

תראו, קוסם לילדים בכוכב יאיר של היום זה לא כמו פעם, כמו שאתם אולי מכירים, חושבים, יודעים או זוכרים. הכל הפך להיות יותר "בגובה העיניים", מה שעושה חסד כשמדובר בקהל של ילדים. אין יותר טוקסידו מצועצע ומופע שבו מתבוננים כקהל, אלא כשמגיע אליכם היום קוסם הוא משוחח עם הילדים, משתף אותם, לבוש באופן מודרני יותר ונותן לילדים להפוך לחלק מההופעה.

גם התכנים עצמם השתנו משמעותית – למרות שיש עדיין עד היום קוסמים שישלפו יונים וארנבים ויראו לכם איך שרביט מופיע משום מקום והופך למטפחת בנקישת אצבעות, כמחווה להופעות קוסמים של פעם, כל קוסם לילדים בכוכב יאיר ייתן לכם את רוב ההופעה באופן מודרני יותר, אם לא את כולה. בימינו, כשקוסם עומד מול קהל ילדים, הוא ישתמש בבובות משעשעות, קטעים שמלווים במוזיקה, ריחופים באוויר (שפעם לא היו או היו הרבה פחות), וישלב מתנדבים ושיחה ישירה לקהל.

 

הילדים הם הקוסמים בעצמם

קונספט מאוד מוכר ואהוב שמשתמש בו כמעט כל קוסם לילדים בכוכב יאיר הוא להוריד את האחריות והקרדיט לקסמים (לכאורה) ממנו, ולהעביר את השרביט (משחק המילים מכוון) לילדים עצמם! כך, יציג את הילדים המתנדבים בתור הקוסמים והצלחת הקסם תהיה תלויה בהם ובביצוע שלהם. קונספט מעצים שגורם למתנדבים שהקוסם בוחר בהופעה להרגיש נהדר עם עצמם. 

 

הילדים משתתפים פעילים במופע

גם אם אותו קוסם לילדים בכוכב יאיר לא הופך את הילדים לקוסמים בעצמם, עדיין סביר מאוד להניח, לפחות אם מדובר במישהו טוב עם דגש מודרני, שהוא ייתן לילדים להשתתף במופע. זה אומר שבכל קטע קסם או כמעט בכל קטע קסם הוא יזמין מתנדב (או אפילו יותר ממתנדב אחד) וייתן להם להיות משתתפים פעילים במופע.

זה הזמן של ההורים לשלוף מצלמות, ליהנות, להתמוגג, לצחוק יחד עם הילדים ולתעד את הילד או הילדה שלהם נהנים, צוחקים ומשתתפים בהופעה – חוויה יוצאת דופן שלא מגיעה כל יום.

 

יש כל כך הרבה אפשרויות כשמדובר בקוסם לילדים בכוכב יאיר – איך לבחור?

ובכן, כשהגיע הזמן שלכם לבחור איזה קוסם לילדים בכוכב יאיר אתם רוצים להזמין לאירוע שלכם, מדובר באמנות של ממש. איך עושים את זה בזריזות וביעילות ומקבלים החלטה נכונה? הנה חלק מהסודות.

 

מגששים באינטרנט

ברוב המקרים, לכל קוסם לילדים בכוכב יאיר יהיה אתר אינטרנט, או לפחות דף אינטרנט ובו מידע, המון פעמים יהיה מדובר בדף אינטרנט עסקי ברשת חברתית. גששו! קראו, צפו בתמונות, אם יש סרטונים – צפו גם בהם, תקדישו זמן למחקר, אל תסתמכו רק על שיחה טלפונית.

בעידן שלנו מאוד פשוט וקל לחקור לעומק קוסם ולהבין מה מקבלים עוד לפני שמזמינים אותו. לא לכל קוסם יהיו סרטונים, אבל סרטוני וידאו יכולים לעזור לכם להבין מה תקבלו בתמורה לכספכם, וכמה שהסרטונים יותר אותנטיים ומלאים ופחות ערוכים – ככה עדיף לכם. העניין הוא שבאמת כשמגיעים לסרטוני וידאו, אתם צריכים להשקיע בזה זמן – זמן ששווה לכם לא להתעצל ולהשקיע.

 

פה לאוזן, המלצות ממכרים

אחד הדברים הכי יעילים שאתם יכולים לעשות לפני שאתם בוחרים קוסם לילדים בכוכב יאיר, זה לבדוק עם חברים, משפחה ומכרים. המון פעמים היה אצלם מתישהו קוסם, או שהם ראו אחד מופיע בכוכב יאיר, והם יודעים איך היה והאם היה טוב. מילה של מכר שממליץ שווה לכם המון, מאחר והוא לקוח מרוצה או שראה במו עיניו את ה"מוצר".

 

התרשמו בשיחת טלפון

אחרי שצמצמתם לכם את האפשרויות, התקשרו לקוסמים ש"נראים לכם", ושוחחו איתם. הקשיבו לתיאורים, לתשובות שאותו קוסם לילדים בכוכב יאיר מספק לשאלות שלכם, וקבלו החלטה גם על סמך איך שהוא נשמע וגם על סמך הכימיה שלכם איתו בשיחה הטלפונית.

 

המלצות שלא ממכרים – ברשת

האם לקוסם שאתם חוקרים יש המלצות מלקוחות מרוצים? אם כן – כמה, מה התוכן שלהם וכמה הן אמינות? כיום, יש מערכות ביקורות בגוגל ובפייסבוק שמאחורי כל המלצה יש פרופיל, של בנאדם אמיתי, מה שעוזר לכם לוודא את האמינות של ההמלצה. בחלק מהמקרים, לאותו קוסם לילדים בכוכב יאיר שאתם מדברים איתו יהיו מאות חוות דעת ומכתבי תודה במערכות של גוגל ופייסבוק – וזה כנראה אומר שגם אתם תצאו מרוצים.

בנוסף, בידקו את תוכן ההמלצות – על מה הלקוחות מדברים? הילדים קשובים ומרותקים? המופע מרהיב? יש הרבה קטעים עם מוזיקה? יש הרבה בדיחות והומור? התאימו את תוכן ההמלצות – מה שאנשים כותבים על אותו קוסם לילדים בכוכב יאיר – עם הדרישות והרצונות שלכם מהמופע ומהפעילות.

 

חה חה חה, ספר בדיחה

הומור הוא חלק שגרתי וכדאי בכל מופע, במיוחד לילדים. כמובן, הומור לילדים הוא שונה בתכלית שלו מהומור למבוגרים, וכדאי מאוד ללכת על קוסם לילדים בכוכב יאיר שיצחיק את הילדים ולא רק יקסים אותם. איך יודעים אם הקוסם שאתם חושבים עליו מצחיק? ראשית – תשאלו אותו.

אם הוא אומר שלא, אז בטוח שלא. אם הוא אומר שכן – זה מצריך בדיקה נוספת. חיזרו לסרטונים, לתכנים ולמידע שיש עליו באינטרנט או מידע שהוא שלח לכם, ונסו לראות האם הילדים צוחקים בהופעה. במידה ולא – אמתו אותו מול כך, אם הוא השיב לכם שהוא מצחיק.

במידה וכן – זה די אומר שהוא מספר בדיחות בזמן ההופעה. בדקו גם חוות דעת והמלצות שאנשים כתבו עליו – האם הם מזכירים שם את העובדה שהוא מצחיק? במידה והוא הצחיק את הילדים באירוע שלהם, סיכוי סביר מאוד שהם יציינו את זה בהמלצות שהם כותבים לו.

 

קוסם לילדים בכוכב יאיר – האם זה יהיה כואב בכיס?

מאוד קשה לענות על השאלה הזו, זה מאוד תלוי בתקציב שלכם. אני יכול להכניס אתכם קצת לפרופורציות בנושא המחירים.

המחיר לקוסם לילדים בכוכב יאיר נע באופן גס בין 1,000 ל-2,000 שקלים, להופעות קטנות וסבירות – ימי הולדת ילדים או הופעה כללית לילדים במימדים סבירים (עד 40 – 50 ילד).

  • קוסמים בתחילת דרכם יבקשו כ-1,000 – 1,200 ש"ח.
  • קוסמים טובים עם ותק סביר, אך עם פחות ביקוש, יבקשו סביב ה-1,400 ש"ח.
  • קוסמים טובים עם ותק, ניסיון וביקוש גדול ויומן עמוס, יבקשו 1,500 – 2,000 ש"ח להופעה.

 

עבור הופעות גדולות עם כמויות גדולות יותר של קהל, הקוסם עלול לדרוש יותר, ואפילו אלפי שקלים יותר אם מדובר במועד מבוקש (חנוכה, פורים, וכדומה). כמו כן, אם מדובר במופע גאלה גדול ובו מאות ילדים, יש גם קוסמי אילוזיות שיביאו הפקה שלמה לאירוע שלכם, אשליות במה וקטעים מורכבים ויבקשו גם 7,000 ש"ח להופעה ואף לא מעט יותר.

 

קוסם לילדים בכוכב יאיר – קיימות הרבה אפשרויות?

אולי זה יפליא אתכם לשמוע אבל כשאתם מחפשים קוסם לילדים בכוכב יאיר יש לכם לא מעט אפשרויות, בכוכב יאיר ובסביבה, של קוסמים – בכל רמות הידע, הניסיון, המחירים וההופעות. אתם צריכים להשתמש בכל מה שתיארתי לעיל כדי לבחור מי שהכי מתאים לכם – במופע עצמו, בתכנים, בדרישות ובמחיר. אם תעשו בחירה נבונה – תצאו מרוצים, והילדים יהיו בעננים.

מופע קסמים זה כנראה אחד הדברים הכי מדהימים שאפשר להזמין כשחושבים על הפעלה לילדים, מדובר בפעילויות איכותיות עם תוכן והומור שהילדים לא פוגשים בכל יום. נכון, באופן כללי זה מעט יותר יקר מהפעלות אחרות לילדים, אבל קוסם לילדים בכוכב יאיר זה משהו אחר, זו פעילות שהילדים ייהנו ממנה יותר ואתם תצאו ממנה מרוצים יותר.

 

עוד מילה אחת קטנה על זמינות

שימו לב שעדיף לכם בהחלט לבדוק בנוגע לקוסם לילדים בכוכב יאיר כמה שיותר זמן מראש. הזמינות של הקוסמים, לפחות אלו המנוסים והמבוקשים יותר, יורדת משמעותית ככל שתאריך היעד קרוב יותר. לקוסם טוב בקושי יהיה מקום ב-3 שבועות הקרובים, במיוחד אם מדובר בהופעה בסוף שבוע.

אם מדובר במועדים סופר חמים ומבוקשים כמו חנוכה, פורים – ימי חג ומועד אחרים – לפעמים אפילו חודשיים – שלושה מראש – הכל כבר סגור – אז קחו את זה בחשבון כשאתם מתחילים בחיפושים. הדבר האחרון שתרצו זה שכמות האפשרויות שיש בפניכם תצומצם משמעותית בגלל שנזכרתם מאוחר מידי.

 

מחירון מופע קוסם לילדים בכוכב יאיר

קוסם לימי הולדת 4-11 קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה ופרסים מושקעים החל מ-1,650₪ (לפי גודל ההופעה)
קוסם לימי הולדת 4-11 קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה, פרסים מושקעים ושדרוגים לבחירה החל מ-1,750₪ (לפי גודל ההופעה)
קוסם לבר מצווה מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל החל מ-2,200₪
הופעות בקייטנות ובבתי ספר מופע קסמים החל מ-1,400₪ (לפי גודל ההופעה)
תנועות נוער מופע טלפתיה לבני נוער החל מ-3,000₪
על מה עברנו עד עכשיו?
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!