קוסם ליום הולדת בשער אפרים

⭐ קוסם ליום הולדת בשער אפרים

⭐ הופעה לאירוע שהילדים לא ישכחו

⭐ קוסם ילדים ידהים את כולם

⭐ חוויה כיפית ומיוחדת לילדים

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ קוסם ילדים במופע על חושי

להזמנת קוסם ליום הולדת בשער אפרים חייגו עכשיו:

077-230-8492

קוסם תמיד ירגש את כולם – קטנים כגדולים. אם יום ההולדת של הילד או הילדה שלכם מתקרב, ואתם חושבים להזמין קוסם ליום הולדת בשער אפרים – אתם בכיוון הנכון. מדובר בהפעלה שבדרך כלל תהיה איכותית מאוד, תעניין גם את הבנים וגם את הבנות, תיגע אפילו בהורים והמבוגרים שאולי יהיו באירוע שלכם, והיא מתאימה, בהתאם לקוסם עצמו והתוכנית שהוא מארגן – לשלל גילאים ומגוון רחב של אורחים.

 

דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים קוסם ליום הולדת בשער אפרים

ישנם מספר דברים שחשוב שתבדקו לפני שאתם מזמינים קוסם ליום הולדת בשער אפרים. עקבו אחר ההנחיות הבאות כדי להגיע להחלטה נכונה ולאירוע מושלם:

  • האם התכנים מקוריים? הכי מבאס באמצע הופעה של קוסם ליום הולדת בשער אפרים זה לשמוע את הילדים פתאום אומרים "אה, אנחנו מכירים את זה, ראינו את הקטע הזה אצל קוסם אחר".
  • האם המופע כולל גם קטעים משולבים מוזיקה? מוזיקה מאוד עוזרת להעביר מופע קסמים מרתק לילדים בכל הגילאים, זה רלוונטי לכולם.
  • מהו הערך המוסף של הקוסם ליום הולדת בשער אפרים שאתם בודקים? האם הוא מגיע עם פרסים? האם הוא מביא איתו הגברה עם כל השירים מוכנים? האם הוא אחראי על כל פעילות יום ההולדת ולא רק המופע עצמו – לו"ז, קבלת פנים, טקס עוגה, וכדומה? האם יש לו את קטע הריחוף באויר הידוע והמוכר, שבו הילד או הילדה החוגגים מרחפים באויר מול כל החברים? האם הוא מביא איתו מחצלת וציוד נלווה?
  • האם המופע מתאים לשניים או שלושה חוגגים, בהתאם לאירוע שאתם עורכים?

 

מופע קוסם ליום הולדת בשער אפרים – פעם לעומת היום

אני יודע שיתכן וכשאתם חושבים על קוסם ליום הולדת בשער אפרים אתם מדמיינים לעצמכם דמות בחליפת צרצר שחורה עם פפיון, ששולף יונים מכובע ומחבר מטפחות. האמת היא, שמדובר על הפעלות של שנות ה-80 וה-90 – הזמנים שבהם אתם הייתם ילדים.

קוסם ליום הולדת בשער אפרים צריך לעשות קצת יותר מזה בימינו, בעולם שבו הילדים צמודים למסכים ומשחקים פורטנייט כל היום. הקוסם צריך להפתיע את הילדים, לרגש אותם, לתת להם חוויה מלאת רגש עם הרבה צחוק, בדיחות ושיתוף פעיל של הילדים.

ילד יום ההולדת צריך לרחף באויר – זה הכרחי. בימינו, קוסם טוב מדבר אל הילדים בהופעה בגובה עיניים, שואל שאלות, נותן להם להחליט או לצעוק את מילות הקסמים – הילדים לא רוצים להסתכל על מטפחות מתחברות, זה ישעמם אותם.

 

קוסם ליום הולדת בשער אפרים עם המלצות ולקוחות מרוצים

לפני שאתם מזמינים קוסם ליום הולדת בשער אפרים, זה קריטי וחשוב שתקראו המלצות ותוודאו שהן אמינות. אם הן כתובות באתר שלו, יכול להיות שהוא כתב אותן עבור עצמו. הסתמכו יותר על המלצות בתוך מערכת חברתית כמו גוגל או פייסבוק – שם אפשר גם לקרוא המלצות, וגם ברור שהן אמיתיות מאחר ומאחרי כל ממליץ יש פרופיל מסודר ברשת חברתית.

כמה המלצות יספקו אתכן? כמה שיותר. נתקלנו כבר ברחבי הרשת בקוסמים (בודדים) עם יותר מ-500 המלצות (!) אונליין, וכולן מאומתות בפייסבוק או בגוגל על ידי פרופילים מאומתים. כל כך הרבה לקוחות מרוצים לא טועים.

 

איך נראת הפעלה איכותית של קוסם ליום הולדת בשער אפרים?

הנה כמה אבני יסוד, דברים קריטיים וחשובים שנמצאים בכל הפעלה איכותית, שאם הקוסם שאתם שוקלים לא מציע – אתם צריכים לבדוק טוב טוב לפני שאתם סוגרים איתו.

 

אירוע של קוסם ליום הולדת בשער אפרים יכלול שיתוף הילד החוגג במרכז העניינים

האם הילד שלכם או הילדה שלכם, הנסיכה או האביר שלכם, משתתפים בקסמים. באופן כללי, קוסם טוב ליום הולדת בשער אפרים ישלב מתנדבים בקטעים, אבל הדגש צריך להיות על החוגג או החוגגת כמובן! אם כבר לשתף מתנדבים ואת החוגג – שיהיה שיתוף של ממש. יש קוסמים שפשוט נותנים לחוגג להיות לצידם ושואלים אותם שאלות במהלך קטע מסויים, ויש כאלו שלוקחים את זה ל"שלב הבא", מלבישים אותו כמו קוסם, נותנים לו להשתמש באביזרים ואפילו לעשות את הקסמים בעצמו!

 

הרבה קסמים – אאוט, מעט קסמים – אין

זה נשמע מוזר ומנוגד להגיון. למה שתרצו קוסם שבמופע שלו יש דווקא מעט קסמים?! ובכן, מחקרים מראים שילדים פחות נהנים מהקונספט של קסם עצמו: הצגת הרעיון המרכזי והפאנץ' – הרגע שבו קורה משהו מפליא, ויותר "נהנים מהדרך". קסם שבו יש התחלה וסוף יעניין את הילדים הרבה פחות מקסם שבו יש התחלה, המון המון אמצע, ורק אז סוף. בכל קסם טוב ליום הולדת יוצג לילדים הרעיון של הקסם, ואז יהיה חלק ארוך של בדיחות, שטויות, שיגועים, אביזרים וכדומה, ורק אז הקסם עצמו יתרחש מול עיני הילדים המשתאים.

 

בדיחות – חובה!

בזמננו, כשמזמינים קוסם ליום הולדת בשער אפרים, הוא גם חייב להיות קצת סטנד אפיסט. אחרת, הקשב של הילדים בסכנה וגם ההרגשה הטובה שלהם והטעם הטוב מההופעה. הקוסם עצמו חייב להכניס הרבה בדיחות להופעה, וגם לדעת מה מצחיק ילדים לפי הגיל שלהם – מילים מצחיקות, שנינויות, אביזרים משעשעים, דברים בגודל הלא נכון או אביזרים במבנה לא תקין וכדומה. אם הילדים לא יצחקו המון – זה פחות מגניב וגם הם עשויים לאבד עניין בהופעה.

 

קוסם ליום הולדת בשער אפרים – בפארק, חצר או דווקא מבנה סגור?

זוהי שאלה שהורים רבים שחוגגים לילדים עם קוסם ליום הולדת בשער אפרים בחודשי הקיץ שואלים את עצמם. יש מזג אויר יפה והרצון לחגוג בחוץ תחת כיפת השמיים קורץ. ובכן, רוב הקוסמים בשער אפרים ובכלל בכל הארץ יספרו לכם שהם מעדיפים מקום סגור לחגיגה.

האמת היא, שקוסמים מנוסים וטובים יוכלו להעמיד מופע איכותי וטוב גם בתנאי שטח. אני לא חושב שכדאי להתפשר ולחגוג במקום פנימי רק כי ככה הקוסם רוצה, זכותכם ליישם את רצונכם ולחגוג גם בחוץ אם הזמן בשנה מאפשר זאת.

 

כמה עולה קוסם ליום הולדת בשער אפרים?

זו שאלה מורכבת מאוד שהתשובה עליה לא פשוטה בכלל. ראשית, כל קוסם מתמחר לפי ראות עיניו, לפי התפיסה שלו בנוגע לאיכות שהוא מביא איתו להופעה ולפי הניסיון והותק שלו. קוסמים שעושים 2-3 אירועים בחודש כדי להשלים הכנסה יביאו מופע פחות איכותי ברוב המקרים, ויגבו מכם מחירים נמוכים יותר של 700-800 שקלים להפעלה.

קוסמים שהפכו את העניין לקריירה של ממש, משקיעים במופע איכותי ויוצאים להופעות 15-20 פעמים בחודש כנראה יקחו פי 2 ואף יותר, עד כ-2,000 שקלים למופע קוסם ליום הולדת. זה מאוד תלוי במי תבחרו להביא וכמובן – גם בתקציב שלכם. ההמלצה היא להביא מישהו במקסימום תקציב שיש לכם פחות או יותר – אם יש לכם, אין טעם להביא מישהו בפחות.

 

קוסם לפי גיל – על התוכן וההתאמה לגיל

קוסם ליום הולדת בשער אפרים היא הפעלה שיכולה מאוד להשתנות בהתאם לגיל. ילדים בני 4 ו-5 יצטרכו קטעים ויזואליים פשוטים עם מעט מלל ויותר שטויות, מילים מצחיקות ובדיחות, ילדים בני 6-7 יצטרכו סיפורים מעניינים וקטעים קצת יותר מתוחכמים, בני 8-9 יצטרכו קטעי קסם בוגרים ומתוחכמים ואולי אפילו נגיעה של טלפתיה וקריאת מחשבות, ומגיל 10 – המופע צריך להיות מבחינת תכנים ממש כמו מופע למבוגרים לכל דבר ועניין – טלפתיה, קריאת מחשבות, השפעה על המחשבה וכדומה.

 

מה באחריות הקוסם ומה נותר לכם לארגן מעבר?

קוסם טוב יוריד ממכם עומס רב ויקח עוד דברים באחריותו, כמו לדוגמא פרסים או בלוני צורות לילדים בסיום, מחצלת שהוא יביא איתו, ארגון וסידור לו"ז מלא לפעילות, מוזיקה ורמקול וכדומה. אם מדובר בקוסם טוב, בדרך כלל תצטרכו להכין כיבוד, אוכל וקישוטים בלבד, כל השאר יהיה עליו.

 

כמה זמן מראש כדאי לסגור קוסם ליום הולדת בשער אפרים?

ובכן, חלק ניכר מהקוסמים ליום הולדת בשער אפרים הם עמוסים ועסוקים למדי. אם תזכרו ברגע האחרון, יש סיכוי לא רע שהם יבשרו לכם שהם תפוסים כבר והם לא יהיו אופציה עבורכם, וזה מבאס לבחור מתוך מאגר אפשרי קטן יותר.

ההמלצה היא לסגור כמה שיותר זמן מראש, כדי שכולם יהיו פנויים וזמינים עבורכם. לסגור עם קוסם ליום הולדת בשער אפרים מעכשיו לעכשיו זה בעייתי, כי תצטרכו לגלות גמישות במועד בהרבה מקרים, ובכל מקרה כאמור הרבה מהקוסמים פשוט כבר יהיו תפוסים ללא מקום בזמן הקרוב בכלל.

יש לזה גם השלכות על הצד שלכם – תצטרכו לארגן הזמנות, עוגה, כיבוד, ציוד וקישוטים במהרה – וכל יום ההולדת יהיה לחוץ יחד עם הארגון הבהול שלכם. תאריך יום ההולדת מתקרב ושכחתם? אל תרגישו מחוייבים להיצמד לתאריך ולארגן יום הולדת בבזק – תדחו. לילד לא אכפת אם הוא חוגג סמוך לתאריך המקורי או חודש חודשיים אחר כך, לא אכפת לו בכלל.

 

מחירון הופעות קוסם ליום הולדת בשער אפרים

קוסם לימי הולדת 4-11 בשער אפרים קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה ופרסים מושקעים החל מ-1,650₪ (לפי גודל ההופעה)
קוסם לימי הולדת 4-11 בשער אפרים קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה, פרסים מושקעים ושדרוגים לבחירה החל מ-1,750₪ (לפי גודל ההופעה)
קוסם לבר מצווה בשער אפרים מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל ומופע קריאת מחשבות מול האורחים במהלך האירוע וקטע ריחוף של חתן השמחה החל מ-3,300₪
מופע בתערוכה בשער אפרים מופע קסמים החל מ-2,500₪ (לפי גודל ההופעה)
על מה עברנו עד עכשיו?
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!