קוסם לבת מצווה ברהט

⭐ קוסם לבת מצווה ברהט

⭐ מופע קסמים לאירוע של הילדה שלכם

⭐ קוסם שמסתובב בקהל

⭐ חוויה מדהימה ובלתי נשכחת

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ קוסם לבר מצווה במופע על חושי

להזמנת קוסם לבת מצווה ברהט חייגו עכשיו:

077-230-8492

חושבים להביא קוסם לבת מצווה ברהט?

כנראה שאתם חושבים בכיוון הנכון. הרבה אנשים רוצים פעילות שתתאים לכל המשפחה, גם לקטנים, גם לגדולים, תאחד ותשבור את הקרח – וכשמדובר בבת מצווה – קשה למצוא. מצד אחד יש את השולחן של הכיתה עם 20 בנות 12, מצד שני יש את עורכי הדין הקולגות של האבא, מצד שלישי יש את אלו שעובדים עם אמא במשרד, וכל המשפחה גם שם – גילאים מגוונים, קהלים מגוונים, וממש מסובך למצוא פעילות שתתאים לכולם.

 

למה קוסם לבת מצווה ברהט מתאים לכולם?

כשמדובר בקוסם – אז יש קטעים ויזואליים שהוא יכול לעשות שמתאימים לילדים או לכולם, יש קטעי טלפתיה שמתאימים למבוגרים, וכולם יצחקו, ייהנו ויתפלאו. מדובר בפעילות באמת חוצה גיל ואוכלוסייה. אם תזמינו מישהו טוב, אתם יכולים בהחלט במעמד ההזמנה להפוך את האירוע שלכם מארוחה שגרתית והביתה, לחוויה נדירה בלתי נשכחת עבור האורחים.

 

סוגי הפעילויות השונות שיכול קוסם לבת מצווה ברהט להביא לאירוע שלכם

קוסמים שמגיעים לבת מצווה, יכולים לתת אחת או יותר מהפעילויות הבאות (ובהרבה מקרים, את כל ארבע סוגי הפעילויות הללו):

 

קסמים בתנועה בין האורחים

זהו סגנון קלאסי לקבלת הפנים של בת המצווה, משהו שממש "סוגר לכם את הפינה" כשאתם מזמינים קוסם לבת מצווה ברהט. הקוסם יסתובב בין האורחים, יאתר קבוצות קטנות, ויציע להם לראות ניסים ונפלאות באופן לא פורמלי – כמה טריקים יפים ויזואליים והלאה לקבוצה הבאה.

באנגלית זה נקרא Close Up מאחר ומדובר בקסמים מקרוב, מתחת לאף, או Strolling magic – קסמים בהסתובבות. נהדר לגישור הזמן בין קבלת הפנים לתחילת האירוע.

 

כניסה מרשימה של כלת המצווה או אילוזיה גדולה

כנראה שקוסם לבת מצווה ברהט שמגיע אליכם לאירוע ידרוש קצת יותר מבחינת כסף עבור האפשרות הזו, אבל זהו ה"וואו פקטור" בהרבה מקרים, שקשה לוותר עליו. דמיינו לכם את כלת המצווה מופיעה משום מקום בתוך כלוב אש, או מרחפת באוויר מול האורחים שהגיעו.

מדובר בעצם בשילוב של אשליית במה גדולה, ששייכת יותר לבמות בווגאס ופחות לבת מצווה ברהט. לכם נותר רק להתמוגג מהנאה ומהפוקוס שהנסיכה מקבלת, ולראות את האורחים משתגעים ושולפים פלאפונים כדי לצלם את זה.

 

מופע טלפתיה, קריאת מחשבות באירוע שלכם

עולם הקסמים בגדול מתחלק לשני חלקים – קסמים ויזואליים – שמתאימים בעיקר לגילאי 7-8 ומטה, וטלפתיה, קריאת מחשבות, סימולציות והדגמות של האל-טבעי. הסגנון העל חושי מתאים מגילאי 8 ומעלה. רוב הקהל אם לא כולו, בבת מצווה, בדרך כלל, הוא קהל בוגר, מעל גילאי 8, למעט כמה ילדים צעירים בודדים, כך שברוב המקרים קוסם לבת מצווה ברהט אמור וצריך שיתמקד יותר בטלפתיה וקריאת מחשבות במופע.

 

מופע חוצה גיל – קריאת מחשבות וקסמים

במידה ויש לכם כמות גדולה מהממוצע של ילדים צעירים באירוע, יהיה הכי נכון שהקוסם יעשה שילוב של קסמים שמתאימים לצעירים, וקטעי טלפתיה וקריאת מחשבות שמתאימים למבוגרים. ככה, למרות תמהיל הקהל הקשוח, המופע יתאים לכולם ולכולם ימרח חיוך על הפרצוף וייהנו.

 

קשה, קשה לבחור – איך תחליטו איזה קוסם לבת מצווה ברהט לבחור?

אלה הן הדיברות לבחירה נכונה של קוסם לבת מצווה ברהט:

  • חיקרו אותו באינטרנט, בידקו המלצות אונליין, סרטוני וידאו, דפים עסקיים ברשתות חברתיות – קבלו עליו רושם עוד לפני שדיברתם איתו.
  • הקדימו לבדוק ולסגור! ככל שהאירוע מתקרב, ככה חבר'ה (בדרך כלל המבוקשים והטובים יותר) כבר יהיו תפוסים ותצטרכו לבחור ממאגר קטן יותר של אפשרויות.
  • שוחחו איתו ותוודאו שיש את ה"קליק", הכימיה הזו בשיחה הטלפונית מולו, ושהוא נשמע לכם טוב והתרשמתם ממנו.
  • קיבעו איתו פגישה והתרשמו ממנו גם פנים אל פנים. אם אתם גרים רחוק ממנו, יתכן ותצטרכו לנסוע קצת כדי להיפגש איתו – זו לא סיבה לוותר על זה אם הוא נשמע לכם טוב בטלפון ונראה טוב באינטרנט.
  • לסיום – התאימו את התקציב לעלות שאותו קוסם דורש. מיד נדבר על המחיר של כזה דבר כדי שיהיה לכם כיוון גס, אבל אם מישהו גובה פי 2 ממה שתכננתם, כנראה לא תוכלו להזמין אותו גם אם הוא עונה על כל התנאים האחרים ואתם רוצים אותו. אני ממליץ כן לגלות גמישות מסוימת למעלה בתקציב הראשוני שהקצבתם – חבל לפספס אופציה טובה בגלל כמה מאות שקלים, אבל לא להגזים. בכל מקרה אל תשכחו שבבת מצווה אתם מכסים את ההוצאות ונותרים עם רווח, אז אם תקחו מישהו מעט יקר ממה שתכננתם – זה לא שאתם מפסידים כסף, אתם פשוט מרוויחים פחות.

 

מאני מאני מאני – כמה זה עולה?

ראשית – הסתייגות – כשמדובר על מחיר של קוסם לבת מצווה ברהט – הכל מאוד דינמי. מה שאני כותב פה עשוי להשתנות בעתיד הקרוב או הרחוק, ובשורה התחתונה – כל קוסם רשאי להעלות או להוריד את המחיר שלו עם הוותק, הניסיון, הרצון והתקופה שבה מדובר.

אפשר למצוא, מעטים, אבל אפשר, גם חבר'ה שיעבדו ב-1,000 שקלים, ונראה שזה המינימום כשמדובר בקוסם לבת מצווה ברהט. גם אלו שיגיעו במחיר הזה – הם או חדשים או מתקשים למצוא עבודה, קחו את זה בחשבון. מחיר סביר למישהו טוב נע יותר סביב 2,500 – 3,500 שקלים לאירוע.

במקביל אליהם, יש הרבה חבר'ה שיבקשו גם 5,000, 6,000 ו-7,000, הרבה מהם לא מספקים ערך מוסף ברמה כזו אל מול מישהו שיבקש סביב ה-3,000 שקלים, וחלקם פשוט מלאי ניסיון וזו הסיבה (ושוב, עניין הערך המוסף אל מול מישהו סביב ה-3,000 שקלים – על אחריותכם לבדוק). אתם גם יכולים לפנות לחבר'ה מפורסמים ומוכרים מהטלוויזיה, קוסם או אמן חושים "סלב" שיגיע לאירוע שלכם יכול לדרוש גם מחיר של 5 ספרות.

 

הפוקוס? על הנסיכה שלכם!

נקודה קריטית וחשובה היא לוודא שמגיע קוסם לבת מצווה ברהט שמבין ומאמין שזה לא האירוע שלו, אלא שלכם, ובפרט – של כלת המצווה, הנסיכה שלכם. כחלק מכך הוא צריך לשלב אותה בכמה קטעים טובים לפחות, כמתנדבת, להפנות את אור הזרקורים והפוקוס אליה ככל שניתן, ולהעצים אותה במהלך ההופעה. אם הקוסם שאתם מביאים לא דוגל בערכים האלו, מה הרעיון? זה האירוע שלה, לא שלו!

 

ומה עם הומור, יש?

רוב הקוסמים שתדברו איתם יספרו לכם שהמופע מלא בהומור, ואתם חייבים לאמת את זה. חשוב להבין, באווירה משפחתית באירועי בת מצווה, הומור הוא על גבול ההכרחי. אתם חייבים לוודא שמגיע קוסם לבת מצווה ברהט שיצחיק את הקהל, כי בתוך סיטואציה של אירוע משפחתי חמים – זה מתאים כמו כפפה ליד.

 

אזהרה – כשלים לפניך!

כדי לעזור, הנה כמה הנחיות וכשלים צפויים שאפשר להימנע מהם כאשר אתם מזמינים קוסם לבת מצווה ברהט:

  • הכי טוב להופעת קסמים ו/או טלפתיה – ישיבת תאטרון – בשורות עם הפנים לכיוון המופע. כמובן שלא בכל אירוע בת מצווה זה אפשרי (ואם כן – לכו על זה!), אבל עדיף לפחות להימנע מצורות ישיבה מנוגדות לכך – עם הגב לכיוון ההופעה, מסביב לשולחנות, במיקומים שבהם קשה לראות את העמדה שבה הקוסם מופיע. עודדו את האורחים להסתובב עם הפנים לכיוון המופע, גם אם הם מסביב לשולחנות, פנו אוכל מהשולחן כדי שלא יתעסקו איתו, ותדאגו למקסם את הראות והקשב של האנשים לפני שהמופע מתחיל.
  • נסו לתכנן את הישיבה ואת מיקום ההופעה ככה שאין דברים שיפריעו לקשב – עמודים גדולים ועבים בין הקהל לקוסם, או צלם שמחליט שהוא מצלם מקרוב את המופע, מסתיר לכל הקהל.
  • בנושא שמע – אם לאולם יש מערכת הגברה טובה ואיכותית, ולא אחת כזו שמתאימה יותר למוזיקה ופחות לדיבורים – נסו להשתמש בה עבור המופע. אם בחרתם קוסם לבת מצווה ברהט טוב, סביר להניח שהוא גם מביא הגברה בעצמו לגיבוי, איכותית ועוצמתית, שיכולה לשרת אתכם כתוכנית ב'.
  • תכננו את הלו"ז בקפידה. אם יש כניסת כלת המצווה, ברכות, מצגת, טקס, ומופע – זה עמוס מידי והאורחים שלכם לא יעמדו בזה. אם תתקעו את הקוסם בעצירה הרביעית של האירוע, יהיה לקהל האורחים מאוד קשה להישאר בקשב וליהנות מההופעה. עשו לכם כלל – צמצמו זמנים של עצירת האירוע (המצגת יכולה להיות 4 דקות ולא 15 דקות, ברכות אפשר לתת רק למשפחה הגרעינית לברך ולא כל דוד או דודה שרוצים), ואל תעצרו את האירוע לפעילות מרוכזת יותר מפעמיים. קוסם לבת מצווה ברהט שעולה להופיע בעצירה השניה, לפני או אחרי המנה העיקרית, החיים שלו פחות קשים מקוסם שעולה להופיע בעצירה הרביעית, אחרי שהאורחים כבר עזבו וחזרו אל האוכל יותר מידי פעמים וליותר מידי זמן.

 

מחירון הופעות קוסם לבת מצווה ברהט

קוסם לבת מצווה ברהט מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל החל מ-2,200₪
קוסם לבת מצווה ברהט מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל ומופע קריאת מחשבות מול האורחים במהלך האירוע החל מ-2,800₪
קוסם לבת מצווה ברהט מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל ומופע קריאת מחשבות מול האורחים במהלך האירוע וקטע ריחוף של חתן השמחה החל מ-3,300₪
הופעה בברית מופע ילדים וקסמים לכל הגילאים בהסתובבות ובקבלת הפנים החל מ-1,800₪
שדרוגים להופעה סרטון סיכום ליום ההולדת 200₪
שדרוגים להופעה בלוני צורות לכל הילדים 150₪
שדרוגים להופעה בועות ממתק אכילות 150₪
על מה עברנו עד עכשיו?
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!