קוסם לבר מצווה בגבעת זאב

⭐ קוסם לבר מצווה בגבעת זאב

⭐ מופע קסמים לאירוע בלתי נשכח

⭐ קוסם שמסתובב בקהל

⭐ חוויה כיפית ומיוחדת לילדים

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ קוסם לבר מצווה במופע על חושי

להזמנת קוסם לבר מצווה בגבעת זאב חייגו עכשיו:

077-230-8492

 

להביא קוסם לבר מצווה בגבעת זאב, או לא להביא? זו השאלה

להביא קוסם לבר מצווה בגבעת זאב זה רעיון טוב. מגיעים אורחים, מגוון הגילאים רחב, מדובר במשפחה שאתם רוצים שיהנו ולא ישכחו את האירוע שלכם. בין קבלת הפנים לאוכל, למצגת וכל זה, אתם רוצים שיהיה עוד "וואו", תחושה שדאגתם לרווחת האורחים באמת, ושהם לא הגיעו בשביל ארוחה והביתה. קוסם יכול לעזור כדי לכפר על הפער שבין אירוע בינוני, רגיל וסתמי, ואירוע שלא ישכח ויחקק בראשם של האורחים שלכם, המשפחה שלכם, לעד.

 

מה קוסם לבר מצווה בגבעת זאב יכול לעשות עבורכם?

בגדול, כשאומרים קוסם לבר מצווה בגבעת זאב מתכוונים לא רק להפעלת קסמים במהלך האירוע, אלא להרבה יותר מזה. בהתאם לאופי האירוע, גילאי האורחים וכדומה – אפשר להתאים לכם את הפעילות במדוייק לפי האירוע והצרכים שלכם. לדוגמא:

 

קסמים בהסתובבות

ישנם קוסמים שמציעים פעילות הסתובבות – קסמים מקרוב מתחת לאף – בתנועה, באופן דינמי בין האורחים, בזמן קבלת הפנים או בין המנות.

 

כניסת חתן המצווה או כלת המצווה

המון פעמים כשתדברו עם קוסם לבר מצווה בגבעת זאב, הוא יציע לכם כניסה מעניינת של חתן או כלת המצווה לאירוע, או קטע ויזואלי בימתי גדול אחר (אילוזיה – אשליה בימתית), כחלק ממופע ארוך יותר, או לכשל עצמו. החוגג או החוגגת יופיעו במפתיע בתוך כלוב אש, יצוצו משום מקום, או ירחפו באויר מול האורחים המשתאים. קוסמים שמציעים קטעים כאלו מביאים חתיכה קטנה של לאס וגאס איתם לאירוע שלכם, משהו ששווה לשקול.

 

מופע טלפתיה

מופע קריאת מחשבות של קוסם לבר מצווה בגבעת זאב בשיתוף חתן המצווה או כלת המצווה בחלק מהקטעים. טלפתיה זה משהו שפונה למגוון רחב של גילאים שנפוצים מאוד כשמדובר באורחים בחגיגת בר מצווה – מגיל 8-9 ועד גיל 120.

כולם אוהבים לראות קוסם שקורא את מחשבות האורחים, מנחש מה בחרו ומשפיע על מחשבותיהם, וזו גם הזדמנות לשתף בכמה מהקטעים את החתן או הכלה החוגגים, כדי שיהיה עליהם דגש ופוקוס.

 

מופע טלפתיה משולב קסמים

במידה ויש יותר מכמה ילדים בודדים שגילם צעיר מ-8, סביר להניח שאותו קוסם לבר מצווה בגבעת זאב יציע לכם שילוב של קסמים (ויזואליים – דברים נעלמים, דברים מופיעים, בלי קשר לקריאת מחשבות) במהלך מופע הטלפתיה, כדי שגם הם ירגישו מחוברים לעניין. אם יש לחתן המצווה או כלת המצווה אח או אחות קטנים יותר, זו אחלה הזדמנות לשלב גם אותם ולהנות משיתוף משפחתי בהופעה.

 

איך בוחרים ביעילות קוסם לבר מצווה בגבעת זאב?

זה עשוי להיות קשה למדי לבחור קוסם לבר מצווה בגבעת זאב, אני יודע, לכן שווה לשקול לפי המדדים הבאים:

  • התרשמות בשיחה טלפונית – האם הוא נשמע לכם טוב, אמין, איכותי ומקצועי בשיחת הטלפון מולו.
  • פגישה – ניתן לקבוע עם הקוסם הפוטנציאלי פגישה, לקבל הדגמה ולהכיר אותו לפני, ממש כפי שאולי תחליטו לעשות מול התקליטן או אנשי מקצוע נוספים שיהיו חלק מההווי של האירוע שלכם.
  • המלצות – בידקו המלצות אונליין על הקוסם אותו אתם שוקלים, וראו מה לקוחותיו מהעבר כותבים לו ועליו. סימכו יותר על המלצות דרך מערכות המלצות רישמיות כמו מערכת ההמלצות של גוגל ביקורות או פייסבוק ביקורות בדף עסקי של הקוסם, ופחות על ציטוטים טקסטואליים שאותו קוסם הדביק (או המציא מראשו) בפוסטים או באתר האינטרנט שלו.
  • מחיר – כמובן, משהו חשוב מאוד, להגדיר לעצמכם תקציב ולהוריד מרשימת האפשרויות קוסמים יקרים יותר. חשוב מאוד, גם להוריד מרשימת האפשרויות קוסמים זולים יותר מהתקציב שלכם. זה אולי נשמע לכם מוזר, למה בעצם לא לחסוך אם אפשר? ובכן, האיכות והמחיר בדרך כלל קשורים קשר הדוק והולכים יד ביד ביחס ישיר זה לזה, אז אם הקצבתם לכך 3,000 שקלים, רצוי לא להתפתות אוטומטית לחיסכון ולקחת מישהו ב-1,700 שקל, מאחר והקצבתם לכך יותר וכנראה תוכלו לקבל מישהו טוב יותר תחת התקציב שהקצבתם מראש. רצוי גם לגלות גמישות, ואם יש מישהו מצויין שנשמע לכם מעולה ב-3,300 והקצבתם 3,000, לא לשלול אותו על הסף. קצת דינמיות.
  • סרטונים – משהו חשוב מאוד וקריטי ביותר. בקשו מהקוסם אותו אתם שוקלים לספק לכם סרטוני וידאו, ועדיף לא רק מהופעות כלליות אלא גם ממש הופעות בבר מצווה! צפו בסרטונים. נראה לכם מגניב? חושבים על זה באירוע שלכם וזה נראה לכם כמו תוספת מרעננת? זה הקוסם בשבילכם!
  • התאמה לצרכים והדרישות שלכם – כמו שאמרתי מקוסם, קוסם שמגיע לבר מצווה, יכול לתת פעילות קסמים וטלפתיה בהסתובבות, מופע טלפתיה, מופע טלפתיה משולב קסמים, וכניסה מרשימה או קטע אילוזיה בימתית אחר כלשהו. אוהבים את הרעיון של חתן המצווה מרחף באוויר? יש לכם אורחים צעירים, ולא מעט? אתם צריכים שהקוסם יתאים לצרכים והדרישות שלכם. אם יש צעירים, אז מישהו שעושה גם הופעות לילדים. אם יש קבלת פנים ארוכה, אז קוסם שנותן גם פעילות קסמים בהסתובבות. הוא צריך להתאים למה שאתם מחפשים.

 

כמה זה עולה להזמין קוסם לבר מצווה בגבעת זאב?

המחירים לקוסם לבר מצווה בגבעת זאב מאוד דינמיים ומשתנים, וזה מאוד תלוי את מי אתם לוקחים. יש חבר'ה חדשים במחירי חדירה לשוק, שלוקחים 1,000-1,500 ש"ח לפעילות בבר מצווה. קוסם טוב בדרך כלל יבקש 2,500 – 3,500 שקלים לפעילות של אירוע מלא. יש גם אמני חושים שלא יהססו לבקש 4,000 ש"ח, 5,000 ש"ח, 8,000 ש"ח ואם אתם רוצים מישהו מוכר מהטלוויזיה אפילו יותר מזה.

 

חתן המצווה או כלת המצווה במרכז העניינים

ברוב המקרים, תרצו שחתן המצווה או כלת המצווה יהיו מרכז העניינים או שלפחות יהיה סביבם פוקוס נרחב והבדל משמעותי במהלך הפעילות של קוסם לבר מצווה בגבעת זאב. נסו לבדוק האם הקוסם שאתם רוצים מציע משהו כזה, בצורת הפיכת החתן למתנדב העיקרי בהופעה, ריחופו באוויר, או שילוב בכל דרך אחרת כדי לתת לחוגג או החוגגת את אור הזרקורים, כפי שראוי שיקרה – הרי זה האירוע שלהם, לא שלכם ולא של הקוסם שמגיע.

 

קהל ומשפחה שמתפקעים מצחוק

אחד האלמנטים הכי חשובים במופע של קוסם לבר מצווה בגבעת זאב, הוא הומור. רוב הקוסמים מציעים הומור במסגרת מופע הטלפתיה או מופע הקסמים, אבל חשוב להבין מה אופי הבדיחות, האם הן מתאימות לגיל האורחים, ואיך בדיוק הן משולבות במופע. גילאים שונים וקהלים שונים זקוקים להומור שונה, ולכן, יש קוסמים שמתמחים בזה ויודעים להתאים את הבדיחות לקהל, לראש שלו ולאווירה.

 

אופן הישיבה בזמן ההופעה

בבר מצווה, ברוב המקרים, גם אם מדובר באולם וגם אם אתם חוגגים במסעדה או אפילו בבית, האורחים יושבים סביב שולחנות בקבוצות קטנות ואוכלים. יותר מאוחר, כשמגיע הזמן להופעה, זה מעורר בעיה קטנה עם הקשב והריכוז.

חלק מהאורחים יושבים עם הגב לכיוון ההופעה, ועשויים כמובן בעקבות זאת לא להתעניין בהופעה ואולי אפילו להפר את תשומת הלב והקשב של אורחים אחרים שדווקא פניהם לכיוון ההופעה. הדבר הכי טוב הוא שכולם יקומו מהישיבה סביב השולחנות – ויועברו למקום שמוקדש להופעה – בישיבה בסגנון "תאטרון", בשורות מול המופע.

זה כמובן לא תמיד אפשרי, אז בכל מקרה חשוב להתגייס ולבקש מכל האורחים שכולם יפנו את הכיסאות שלהם לכיוון ההופעה. אפשר אפילו לעודד אנשים רחוקים מאזור ההופעה לקום, ויחד עם הכיסא שלהם, לעבור לאזור שבו רואים טוב יותר, שומעים טוב יותר, ואפשר לשמור על קשב וריכוז בזמן ההופעה.

 

הפרעות וגישה לא טובה

המון פעמים, במיוחד כשחוגגים באולם, עשויים להיות דברים שמפריעים לקהל לראות ולהקשיב להופעה. עמודים ענקיים שמסתירים את הראות בין הקהל למופיע, צלם שמתעקש לעמוד קרוב לקוסם שמופיע וחוסם לקהל את שדה הראייה, מערכת הגברה של האולם באיכות ירודה, וכדומה.

צריך להמנע מהדברים האלו כמה שאפשר ולתכנן מראש איך להמנע מהם. המון פעמים, קוסם לבר מצווה בגבעת זאב שמגיע לאירוע שלכם יגיד לכם שהוא לא סומך על ההגברה של האולם או המקום ויביא אחת משלו, שעובדת טוב ושומעים בה טוב, כדי לפתור חלק מהבעיה, אבל הוא לא יכול להזיז עמודים או הפרעות מן הסתם.

 

אורחים מותשים

חישבו על האורחים שלכם! אם האירוע התחיל, ואז ישנה קבלת פנים, ולאחר מכן חתן בר המצווה מנגן קטע בכינור, ואז יש מנות ראשונות, ואז יש מצגת תמונות של 18 דקות, ואז יש מנה נוספת, ואז האמא, האבא, הדוד, הדודה, הסבא, הסבתא והסבתא השניה כל אחד מברכים במשך 3 דקות (סך הכל עוד כ-25 דקות ברכות), ואז קינוחים יוצאים ורק אז, ההופעה של הקוסם – אל תצפו שהאורחים יהיו קשובים.

הם פשוט עייפים, מותשים, ורוצים ללכת הביתה. צמצמו פעילויות מיותרות, קצרו את המצגת ל-4 דקות במקום 18 דקות, ורכזו פעילויות בעצירה אחת או לכל היותר שתיים, מינימום זמן, כמה שיותר קרוב לתחילת האירוע.

 

פינוי אוכל בזמן ההופעה של קוסם לבר מצווה בגבעת זאב

אחד הדברים הכי חשובים, כדי שההופעה תצליח – השולחנות והבופה צריכים להיות ריקים מאוכל, כדי שאנשים לא יאכלו בזמן ההופעה ולא יקומו לקחת לעצמם אוכל בזמן ההופעה. זה פוגע מאוד בקשב, ויוצר טיילת בזמן ההופעה, זה נראה רע והמופע ששילמתם עליו מיטב כספכם מתפספס.

 

מחירון הופעות קוסם לבר מצווה בגבעת זאב

קוסם לבר מצווה בגבעת זאב מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל החל מ-2,200₪
קוסם לבר מצווה בגבעת זאב מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל ומופע קריאת מחשבות מול האורחים במהלך האירוע החל מ-2,800₪
הופעה בברית מופע ילדים וקסמים לכל הגילאים בהסתובבות ובקבלת הפנים החל מ-1,800₪
שדרוגים להופעה סרטון סיכום ליום ההולדת 200₪
שדרוגים להופעה בלוני צורות לכל הילדים 150₪
שדרוגים להופעה בועות ממתק אכילות 150₪
על מה עברנו עד עכשיו?
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!