קוסם לבר מצווה

⭐ קוסם לבר מצווה

⭐ מופע קסמים לאירוע בלתי נשכח

⭐ קוסם שמסתובב בקהל

⭐ חוויה כיפית ומיוחדת לילדים

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ קוסם לבר מצווה במופע על חושי

להזמנת קוסם לבר מצווה חייגו עכשיו:

077-230-8492

קוסם לבר מצווה במרכז

קוסם לבר מצווה בצפון

קוסם לבר מצווה בדרום

קוסם לבר מצווה בשרון

קוסם לבר מצווה בחיפה

קוסם לבר מצווה בירושלים

קוסם לבר מצווה ביהודה ושומרון

 

להביא קוסם לבר מצווה, או לא להביא? זו השאלה

להביא קוסם לבר מצווה זה רעיון טוב. מגיעים אורחים, מגוון הגילאים רחב, מדובר במשפחה שאתם רוצים שיהנו ולא ישכחו את האירוע שלכם. בין קבלת הפנים לאוכל, למצגת וכל זה, אתם רוצים שיהיה עוד "וואו", תחושה שדאגתם לרווחת האורחים באמת, ושהם לא הגיעו בשביל ארוחה והביתה. קוסם יכול לעזור כדי לכפר על הפער שבין אירוע בינוני, רגיל וסתמי, ואירוע שלא ישכח ויחקק בראשם של האורחים שלכם, המשפחה שלכם, לעד.

 

מה קוסם לבר מצווה יכול לעשות עבורכם?

בגדול, כשאומרים קוסם לבר מצווה מתכוונים לא רק להפעלת קסמים במהלך האירוע, אלא להרבה יותר מזה. בהתאם לאופי האירוע, גילאי האורחים וכדומה – אפשר להתאים לכם את הפעילות במדוייק לפי האירוע והצרכים שלכם. לדוגמא:

 

קסמים בהסתובבות

ישנם קוסמים שמציעים פעילות הסתובבות – קסמים מקרוב מתחת לאף – בתנועה, באופן דינמי בין האורחים, בזמן קבלת הפנים או בין המנות.

 

כניסת חתן המצווה או כלת המצווה

המון פעמים כשתדברו עם קוסם לבר מצווה, הוא יציע לכם כניסה מעניינת של חתן או כלת המצווה לאירוע, או קטע ויזואלי בימתי גדול אחר (אילוזיה – אשליה בימתית), כחלק ממופע ארוך יותר, או לכשל עצמו. החוגג או החוגגת יופיעו במפתיע בתוך כלוב אש, יצוצו משום מקום, או ירחפו באויר מול האורחים המשתאים. קוסמים שמציעים קטעים כאלו מביאים חתיכה קטנה של לאס וגאס איתם לאירוע שלכם, משהו ששווה לשקול.

 

מופע טלפתיה

מופע קריאת מחשבות של קוסם לבר מצווה בשיתוף חתן המצווה או כלת המצווה בחלק מהקטעים. טלפתיה זה משהו שפונה למגוון רחב של גילאים שנפוצים מאוד כשמדובר באורחים בחגיגת בר מצווה – מגיל 8-9 ועד גיל 120.

כולם אוהבים לראות קוסם שקורא את מחשבות האורחים, מנחש מה בחרו ומשפיע על מחשבותיהם, וזו גם הזדמנות לשתף בכמה מהקטעים את החתן או הכלה החוגגים, כדי שיהיה עליהם דגש ופוקוס.

 

מופע טלפתיה משולב קסמים

במידה ויש יותר מכמה ילדים בודדים שגילם צעיר מ-8, סביר להניח שאותו קוסם לבר מצווה יציע לכם שילוב של קסמים (ויזואליים – דברים נעלמים, דברים מופיעים, בלי קשר לקריאת מחשבות) במהלך מופע הטלפתיה, כדי שגם הם ירגישו מחוברים לעניין. אם יש לחתן המצווה או כלת המצווה אח או אחות קטנים יותר, זו אחלה הזדמנות לשלב גם אותם ולהנות משיתוף משפחתי בהופעה.

 

איך בוחרים ביעילות קוסם לבר מצווה?

זה עשוי להיות קשה למדי לבחור קוסם לבר מצווה, אני יודע, לכן שווה לשקול לפי המדדים הבאים:

  • התרשמות בשיחה טלפונית – האם הוא נשמע לכם טוב, אמין, איכותי ומקצועי בשיחת הטלפון מולו.
  • פגישה – ניתן לקבוע עם הקוסם הפוטנציאלי פגישה, לקבל הדגמה ולהכיר אותו לפני, ממש כפי שאולי תחליטו לעשות מול התקליטן או אנשי מקצוע נוספים שיהיו חלק מההווי של האירוע שלכם.
  • המלצות – בידקו המלצות אונליין על הקוסם אותו אתם שוקלים, וראו מה לקוחותיו מהעבר כותבים לו ועליו. סימכו יותר על המלצות דרך מערכות המלצות רישמיות כמו מערכת ההמלצות של גוגל ביקורות או פייסבוק ביקורות בדף עסקי של הקוסם, ופחות על ציטוטים טקסטואליים שאותו קוסם הדביק (או המציא מראשו) בפוסטים או באתר האינטרנט שלו.
  • מחיר – כמובן, משהו חשוב מאוד, להגדיר לעצמכם תקציב ולהוריד מרשימת האפשרויות קוסמים יקרים יותר. חשוב מאוד, גם להוריד מרשימת האפשרויות קוסמים זולים יותר מהתקציב שלכם. זה אולי נשמע לכם מוזר, למה בעצם לא לחסוך אם אפשר? ובכן, האיכות והמחיר בדרך כלל קשורים קשר הדוק והולכים יד ביד ביחס ישיר זה לזה, אז אם הקצבתם לכך 3,000 שקלים, רצוי לא להתפתות אוטומטית לחיסכון ולקחת מישהו ב-1,700 שקל, מאחר והקצבתם לכך יותר וכנראה תוכלו לקבל מישהו טוב יותר תחת התקציב שהקצבתם מראש. רצוי גם לגלות גמישות, ואם יש מישהו מצויין שנשמע לכם מעולה ב-3,300 והקצבתם 3,000, לא לשלול אותו על הסף. קצת דינמיות.
  • סרטונים – משהו חשוב מאוד וקריטי ביותר. בקשו מהקוסם אותו אתם שוקלים לספק לכם סרטוני וידאו, ועדיף לא רק מהופעות כלליות אלא גם ממש הופעות בבר מצווה! צפו בסרטונים. נראה לכם מגניב? חושבים על זה באירוע שלכם וזה נראה לכם כמו תוספת מרעננת? זה הקוסם בשבילכם!
  • התאמה לצרכים והדרישות שלכם – כמו שאמרתי מקוסם, קוסם שמגיע לבר מצווה, יכול לתת פעילות קסמים וטלפתיה בהסתובבות, מופע טלפתיה, מופע טלפתיה משולב קסמים, וכניסה מרשימה או קטע אילוזיה בימתית אחר כלשהו. אוהבים את הרעיון של חתן המצווה מרחף באוויר? יש לכם אורחים צעירים, ולא מעט? אתם צריכים שהקוסם יתאים לצרכים והדרישות שלכם. אם יש צעירים, אז מישהו שעושה גם הופעות לילדים. אם יש קבלת פנים ארוכה, אז קוסם שנותן גם פעילות קסמים בהסתובבות. הוא צריך להתאים למה שאתם מחפשים.

 

כמה זה עולה להזמין קוסם לבר מצווה?

המחירים לקוסם לבר מצווה מאוד דינמיים ומשתנים, וזה מאוד תלוי את מי אתם לוקחים. יש חבר'ה חדשים במחירי חדירה לשוק, שלוקחים 1,000-1,500 ש"ח לפעילות בבר מצווה. קוסם טוב בדרך כלל יבקש 2,500 – 3,500 שקלים לפעילות של אירוע מלא. יש גם אמני חושים שלא יהססו לבקש 4,000 ש"ח, 5,000 ש"ח, 8,000 ש"ח ואם אתם רוצים מישהו מוכר מהטלוויזיה אפילו יותר מזה.

 

חתן המצווה או כלת המצווה במרכז העניינים

ברוב המקרים, תרצו שחתן המצווה או כלת המצווה יהיו מרכז העניינים או שלפחות יהיה סביבם פוקוס נרחב והבדל משמעותי במהלך הפעילות של קוסם לבר מצווה. נסו לבדוק האם הקוסם שאתם רוצים מציע משהו כזה, בצורת הפיכת החתן למתנדב העיקרי בהופעה, ריחופו באוויר, או שילוב בכל דרך אחרת כדי לתת לחוגג או החוגגת את אור הזרקורים, כפי שראוי שיקרה – הרי זה האירוע שלהם, לא שלכם ולא של הקוסם שמגיע.

 

קהל ומשפחה שמתפקעים מצחוק

אחד האלמנטים הכי חשובים במופע של קוסם לבר מצווה, הוא הומור. רוב הקוסמים מציעים הומור במסגרת מופע הטלפתיה או מופע הקסמים, אבל חשוב להבין מה אופי הבדיחות, האם הן מתאימות לגיל האורחים, ואיך בדיוק הן משולבות במופע. גילאים שונים וקהלים שונים זקוקים להומור שונה, ולכן, יש קוסמים שמתמחים בזה ויודעים להתאים את הבדיחות לקהל, לראש שלו ולאווירה.

 

אופן הישיבה בזמן ההופעה

בבר מצווה, ברוב המקרים, גם אם מדובר באולם וגם אם אתם חוגגים במסעדה או אפילו בבית, האורחים יושבים סביב שולחנות בקבוצות קטנות ואוכלים. יותר מאוחר, כשמגיע הזמן להופעה, זה מעורר בעיה קטנה עם הקשב והריכוז.

חלק מהאורחים יושבים עם הגב לכיוון ההופעה, ועשויים כמובן בעקבות זאת לא להתעניין בהופעה ואולי אפילו להפר את תשומת הלב והקשב של אורחים אחרים שדווקא פניהם לכיוון ההופעה. הדבר הכי טוב הוא שכולם יקומו מהישיבה סביב השולחנות – ויועברו למקום שמוקדש להופעה – בישיבה בסגנון "תאטרון", בשורות מול המופע.

זה כמובן לא תמיד אפשרי, אז בכל מקרה חשוב להתגייס ולבקש מכל האורחים שכולם יפנו את הכיסאות שלהם לכיוון ההופעה. אפשר אפילו לעודד אנשים רחוקים מאזור ההופעה לקום, ויחד עם הכיסא שלהם, לעבור לאזור שבו רואים טוב יותר, שומעים טוב יותר, ואפשר לשמור על קשב וריכוז בזמן ההופעה.

 

הפרעות וגישה לא טובה

המון פעמים, במיוחד כשחוגגים באולם, עשויים להיות דברים שמפריעים לקהל לראות ולהקשיב להופעה. עמודים ענקיים שמסתירים את הראות בין הקהל למופיע, צלם שמתעקש לעמוד קרוב לקוסם שמופיע וחוסם לקהל את שדה הראייה, מערכת הגברה של האולם באיכות ירודה, וכדומה.

צריך להמנע מהדברים האלו כמה שאפשר ולתכנן מראש איך להמנע מהם. המון פעמים, קוסם לבר מצווה שמגיע לאירוע שלכם יגיד לכם שהוא לא סומך על ההגברה של האולם או המקום ויביא אחת משלו, שעובדת טוב ושומעים בה טוב, כדי לפתור חלק מהבעיה, אבל הוא לא יכול להזיז עמודים או הפרעות מן הסתם.

 

אורחים מותשים

חישבו על האורחים שלכם! אם האירוע התחיל, ואז ישנה קבלת פנים, ולאחר מכן חתן בר המצווה מנגן קטע בכינור, ואז יש מנות ראשונות, ואז יש מצגת תמונות של 18 דקות, ואז יש מנה נוספת, ואז האמא, האבא, הדוד, הדודה, הסבא, הסבתא והסבתא השניה כל אחד מברכים במשך 3 דקות (סך הכל עוד כ-25 דקות ברכות), ואז קינוחים יוצאים ורק אז, ההופעה של הקוסם – אל תצפו שהאורחים יהיו קשובים.

הם פשוט עייפים, מותשים, ורוצים ללכת הביתה. צמצמו פעילויות מיותרות, קצרו את המצגת ל-4 דקות במקום 18 דקות, ורכזו פעילויות בעצירה אחת או לכל היותר שתיים, מינימום זמן, כמה שיותר קרוב לתחילת האירוע.

 

פינוי אוכל בזמן ההופעה של קוסם לבר מצווה

אחד הדברים הכי חשובים, כדי שההופעה תצליח – השולחנות והבופה צריכים להיות ריקים מאוכל, כדי שאנשים לא יאכלו בזמן ההופעה ולא יקומו לקחת לעצמם אוכל בזמן ההופעה. זה פוגע מאוד בקשב, ויוצר טיילת בזמן ההופעה, זה נראה רע והמופע ששילמתם עליו מיטב כספכם מתפספס.

 

10 סיבות למה להזמין קוסם לבר מצווה

מי מאיתנו לא מתרגש מההבנה שהבן שלו הגיע לגיל 13 ומי לא היה רוצה לעשות לילד בר מצווה חלומי? השאלה היא מאיפה מתחילים ואיך עושים את הדברים, כי בימינו הפקה של בר מצווה זה כבר לא עניין של מה בכך.

כלומר, אם בעבר אנשים היו עושים ארוחה משפחתית קטנה בגינה הביתית, הרי שהיום בר מצווה זו הפקה לכל דבר ולכן ברור מדוע אתם מוטרדים ותוהים איך תוכלו להפוך את החגיגה הזאת למשהו בלתי נשכח. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם בדילמה לגבי הנושא הזה? אם כך, כדאי שתדעו שהפקת בר מצווה מתחילה בתכנון מדויק.

צריך לחשוב איפה עושים את החגיגה, את מי מזמינים, איזו אווירה רוצים ליצור באירוע ובעיקר, איך לעניין את הילדים. לא מדובר על משימה פשוטה ולכן כדאי לכם לחשוב על הזמנת קוסם לבר המצווה, כי אין כמו קוסם שיוכל להמם את הילדים. תוהים למה זו בחירה טובה כל כך? הינה לפניכם כמה סיבות טובות:

  1. מישהו אחר מעסיק את הילדים: אם תזמינו קוסם לבר המצווה הוא יהיה אחראי על העסקת הילדים ולא אתם. הוא יציג בפניהם מופע שלהם ואתם תוכלו רק לעמוד מהצד ולראות את כולם נהנים, אז למה לא?
  2. יש לו ניסיון: חשוב להבין שכדי לעמוד מול חבורה של ילדים מתבגרים בני 13 צריך הרבה מאוד ניסיון. לכן, אם חשבתם לרגע להעביר בעצמכם כמה פעילויות, כדאי שתוותרו על כך ובמקום זה עדיף שתזמינו קוסם מקצועי שיוכל לרתק את הילדים.
  3. הופעה מעולם אחר: בחיי היום יום רובנו לא זוכים לראות קסמים בהופעה חיה ולכן, אם אתם מחפשים ערך מוסף לבר המצווה ולחגיגה שאתם עושים, קוסם זו בחירה טובה. הוא ייתן הופעה מיוחדת ומושקעת בפני הילדים ואתם תראו שהם יתלהבו מכך מאוד.
  4. תוכן למסיבה: לא אחת קורה שהורים עושים בר מצווה לילד אך לא באמת משקיעים בתוכן. כלומר, כל הילדים מגיעים, רוקדים, אוכל ושרים אך אין שום מספר שמועבר ואין תוכל לאירוע. לעומת זאת, אם תזמינו קוסם ההופעה שלו תהיה מרכז העניינים ואין ספק שזה יוסיף לא מעט לחגיגה כולה.
  5. הילד במרכז העניינים: הקוסם שייתן הופעה בפני הילדים יעמיד את הילד במרכז, יידע לתת לו תשומת לב ואת חלק מהקסמים הוא גם יעשה בהקשר אל חתן השמחה. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שגם במובן הזה הזמנת קוסם מקצועי זו בחירה נפלאה.
  6. עלויות הגיוניות: כל הורה שכבר הפיק בר מצווה לבן שלו יודע לומר שלא תמיד מדובר על הוצאה כלכלית זניחה וזה נכון במיוחד אם מדובר על אירועים שמשלבים בהם אטרקציות גרנדיוזיות במיוחד. לעומת זאת, כאשר מזמינים קוסם בדרך כלל המחיר הגיוני ולא גבוה מידי, אז למה לא?
  7. אווירה טובה: בדרך כלל קוסם מקצועי לא יהיה עסוק רק בהצגת הקסמים שלו אלא הוא גם ידאג ליצור אווירה טובה באירוע, לשמח את הילדים ואפילו להצחיק אותם. לכן, אם חשוב לכם שהחגיגה תהיה מוצלחת במיוחד, כדאי יהיה לחשוב על הזמנת קוסם מקצועי.
  8. התלהבות ואתגר מחשבתי: קוסם שמגיע ועושה הופעה מול הילדים שהוזמנו לבר המצווה של הבן שלכם למעשה מהמם בקסמים שלו את כל הילדים. הוא גורם להם לחשוב, מרתק אותם ומגרה את כל החושים שלהם, מה שאומר שהוא מוסיף מאוד לכל האירוע.
  9. מופע אינטראקטיבי: אם חשבתם לרגע שהילדים רק ישבו ויצפו בקוסם, כדאי שתדעו שאתם טועים כי הקוסם גם יעביר פעילויות והפעלות שונות לילדים. הניסיון מוכיח שכאשר הילדים לוקחים חלק בפעילות הם מתלהבים ממנה עוד יותר, הם מרוכזים וכל האירוע הופך להיות משהו בלתי נשכח. לכן גם לבר המצווה של הבן שלכם כדאי יהיה לחשוב על הזמנת קוסם מוביל, כי למה לא בעצם? אתם הרי עושים לו אירוע מיוחד ורוצים שכולם ייהנו ולכן האופציה של קוסם מקצועי שיעביר את כל ההפעלות באירוע זו בחירה שיכולה להיות מעניינת מאוד.
  10. זה מקורי: סיבה נוספת שבגללה כדאי לכם לחשוב על הזמנת קוסם מקצועי לבת המצווה של הילד שלכם, זו העובדה שבוודאי ברוב האירועים האחרים אין קוסמים. לכן, אם חלק מהעניין זה ליצור אירוע מקורי שאחר כך כולם לא יוכלו להפסיק לדבר עליו, הרי שהאופציה של הזמנת קוסם יכולה לסייע בכך.

 

איך לבחור את הקוסם לבר מצווה המושלם?

עכשיו, אחרי שאתם מכירים את כל היתרונות בהזמנת קוסם לבר מצווה, לבת מצווה או לכל מיני אירועים אחרים, כדאי יהיה לבדוק לאיזה איש מקצוע אתם מתקשרים. ראשית, לא כל הקוסמים מציעים לכם שירות בכל רחבי הארץ כך שצריך לבדוק שהקוסם שאליו אתם מתקשרים כן יוכל להגיע לעיר שבה תתקיים החגיגה. שנית, לא כל מי שמציג את עצמו בתור קוסם מקצועי הוא אדם שתוכלו להפקיד בידיו את האחריות להצלחת בר המצווה של הילד.

לכן חשוב לבדוק כמה שיותר פרטים אודות הקוסם שלכם, כמו לדוגמה, ממתי הוא בכלל עוסק בתחום הזה? האם הוא קוסם שכבר עשה הופעות בהרבה אירועים דומים? האם מי שהזמין את אותו קוסם ממליץ עליו בחום? דרך טובה שתוכל לעזור לכם לבחור את הקוסם המושלם לבר המצווה היא פשוט לראות אותו בעת ביצוע המשימה. זה לא אומר שאתם חייבים ללכת להופעה שלו כי היום ניתן לראות אונליין סרטונים של כל קוסם מקצועי שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו.

בצורה כזאת, אם תראו מספר סרטונים של קסמים שעשה איש מקצוע שלכם, תוכלו להבין במה דברים אמורים ויהיה לכם פשוט יותר לקבל החלטה לגביו. דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שקוסם לבר מצווה מוגדר כ"אמן חושים" מאחר וההופעה מלאה בקטעי טלפתיה וקריאת מחשבות המתאימה לנערים בוגרים ולמבוגרים, זהו אינו מופע ילדותי כמו הופעה סטנדרטית של קוסם ליום הולדת.

 

כמה תשלמו בעבור הזמנת קוסם לבר מצווה?

אין ספק שכל מה שקשור לבר המצווה של הבן שלכם עולה לא מעט וזה גם הגיוני, כי כמובן שתרצו לעשות אירוע מיוחד לבן שלכם. עם זאת, זה עדיין לא אומר שאתם חייבים להסכים להיכנס להוצאה כלכלית שאחר כך לא יהיה לכם פשוט לעמוד בה.

לכן, ממש כפי שלא תסכימו לשכור את המקום היקר ביותר לחגיגה כזאת, כך גם זה לא באמת הכרחי להזמין את הקוסם הכי יקרן שקיים. זה נכון שלכל קוסם לבר מצווה יש את התעריפים שלו ולכל איש מקצוע יש זכות לגבות מכם איזה מחירים שהוא רוצה.

עם זאת, בסופו של דבר רק אתם תחליטו כמה אתם מוכנים לשלם ולכן השוואת מחירים זה משהו שכן כדאי לעשות. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תשקיעו בבחירת הקוסם המתאים ואם תשקיעו גם בתפאורה הנכונה, הרי שהאירוע יהיה מיוחד במינו. אין ויכוח על כך שלהפיק בימינו בר מצווה זו עבודה מורכבת מאוד ולכן אנחנו מציעים לכם להתחיל להתעסק בכך עוד היום.

בנוסף, אם תחליטו מראש על התקציב שלכם לקוסם, להשכרת המקום, לאוכל ולכל שאר הפרטים, הרי שתוכלו להימנע מהוצאה כלכלית גדולה מידי. אירוע בר המצווה של הילד זו חגיגה מיוחדת במינה ואתם תראו שלא תצטערו על כל ההשקעה שאתם משקיעים בכך.

בחגיגת בר או בת המצווה של ילדכם עם לול, תוכלו לבחור מתוך מגוון אפשרויות את אופי הפעילות.

 

קבלת פנים

בקבלת הפנים, לול הקוסם מקבל את פני האורחים, מבדר אותם בקסמים, ומתאים את הקסם לגיל האורח. כמו כן, לול יעצב לילדים בלונים בצורות לפי בחירתם.

 

מופע במה

עוד לפני שהמופע מתחיל, לול הקוסם מתחבר לילד/ת השמחה, וביחד הם לומדים קסמים שיציגו ביחד כחלק מהמופע. כאשר הילד/ה הינו שותף למופע וחווה הצלחה והערצה מהקהל, הוא מרגיש כוכב הערב! המופע בכללותו אורך כ- 45 דקות, בו תוכלו ליהנות מקסמים לכל הגילאים – ילדים ומבוגרים כאחד.

 

מעבר בין שולחנות

בזמן הסעודה, לול הקוסם עובר בין שולחן לשולחן, ומציג לאורחים קסמים מעניינים, מיוחדים ומבדרים. לול יודע בדיוק מתי לגשת אל האורח ולהעניק לו חוויה מיוחדת לכבוד האירוע.

יש אפשרות לשלב בין סוגי הפעילויות.

אפשרות נוספת היא להזמין אמן חושים לבר מצווה!

 

מחירון הופעות קוסם לבר מצווה

קוסם לבר מצווה מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל החל מ-2,200₪
קוסם לבר מצווה מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל ומופע קריאת מחשבות מול האורחים במהלך האירוע החל מ-2,800₪
הופעה בברית מופע ילדים וקסמים לכל הגילאים בהסתובבות ובקבלת הפנים החל מ-1,800₪
שדרוגים להופעה סרטון סיכום ליום ההולדת 200₪
שדרוגים להופעה בלוני צורות לכל הילדים 150₪
שדרוגים להופעה בועות ממתק אכילות 150₪
מה היה לנו עד עכשיו?
לול-הקוסם-הדגול
לול-הקוסם-הדגול-כיתוב

רוצים לשמח את הילד או הילדה ביום המיוחד שלהם? השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר מיידית!

השירותים שלי
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!