סיבה למסיבה – כך תארגנו אירוע בר מצווה שאף אחד לא יישכח!

בר מצווה הוא האירוע אותו אנחנו חוגגים בעת הגיעו של ילד לגיל 13. בר מצווה מסמל את המעבר שלו מילדות לבגרות, ולפי היהדות ביום הזה הוא הופך להיות מחויב במצוות. כדי להפיק את האירוע הזה בצורה נכונה, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. כדי שלא תדלגו על אף נקודה חשובה, הבאנו לכם את כל מה שצריך לדעת לפני הפקה של בר מצווה. 

 

מה הילד רוצה

בניגוד לאירועים אחרים אותם אנחנו מפיקים לעצמנו, בבר מצווה צריך לזכור שהילד הוא זה שהאירוע נעשה עבורו. עד כמה שאתם יכולים נסו להפיק את האירוע בהתאם לרצונות שלו. כמובן, בתור הורים אתם אלו שמחליטים בסופו של דבר, אבל כדי שהילד שלכם ירגיש משמעותי באירוע תנו לו להביע עמדה בשאלה איך תיראה בר המצווה שלו.

ילד רוצה

צלם איכותי

חלק בלתי נפרד מהאירוע צריך להיות בוק משקע לבר מצווה. כל אירוע מסתיים בסופו של דבר, ומה שנשאר לנו ממנו זה רק זיכרונות. בוק מושקע לבר מצווה הוא משהו שיישאר אצל הילד למשך הרבה זמן, וחשוב לדאוג לצלם מקצועי שיפיק לנו בוק כזה. במהלך האירוע עצמו כדאי שיהיה צלם מגנטים לאירועים, כדי שגם האורחים שלכם יוכלו לצאת עם מזכרת של ממש מבר המצווה.

 

עלייה לתורה

חלק בלתי נפרד מהאירוע הבר מצווה הוא העלייה לתורה. את העלייה לתורה עורכים בדרך כלל בבית כנסת, וכדאי לתכנן מראש איך אנחנו רוצים שהיא תיראה. לא מעט הורים בוחרים לערוך את העלייה לתורה בשבת, אולם אז יהיה קשה יותר לצלם את האירוע. ניתן גם לעלות לתורה בימים שני או חמישי במהלך השבוע, וכך גם העלייה לתורה תהיה מתועדת היטב.

 

אירוע הבר מצווה

מלבד העלייה לתורה, בדרך כלל אנחנו עורכים מסיבה גדולה לכבוד האירוע שנערכת בשעות הערב. את האירוע הזה אפשר לעשות באופן דומה לאירועים אחרים, רק שפה אתם צריכים לזכור שהחברים של הילד הם בגיל צעיר, ולכן צריך לחשוב איך אנחנו מפיקים אירוע שמתאים לרמה שלהם.

אפשר אולי לחשוב על תחביבים של הילד ולנסות להפיק אירוע שיסתובב סביב הדברים הללו. גם אם אתם לא אנשים מאוד יצירתיים, בעזרת מפיק אירועים מנוסה תוכלו לקבל השראה לרעיונות נהדרים. בר מצווה מתרחשת רק פעם אחת, וכדאי להשקיע בה עד כמה שניתן.

 

לסיכום

בר מצווה הוא כנראה האירוע המשמעותי ביותר בחייו של הילד. כדי שהאירוע שלכם יהיה כזה שאף אחד לא שוכח, נסו לחשוב מה הדברים שהילד שלכם אוהב והפיקו את האירוע מסביב אליהם. בנוסף, כדאי גם לדאוג לעלייה לתורה מרשימה, ולכן עליכם לחשוב מראש על בית כנסת מתאים לערוך בו את האירוע הזה. אל תשכחו רק שיהיה לכם צלם שיוכל לתעד את הילד ביום הגדול.

אירוע בר מצווה

מה היה לנו עד עכשיו?
אירוע בר מצווה
לול-הקוסם-הדגול
לול-הקוסם-הדגול-כיתוב

רוצים לשמח את הילד או הילדה ביום המיוחד שלהם? השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר מיידית!

השירותים שלי
באותו נושא
כך תתכננו שבת חתן למהדרין!

שבת חתן, המכונה גם שבת החתן, היא אירוע משמח ובלתי נשכח במסורת היהודית. הוא חוגג את נישואיו הקרובים של חתן ומספק הזדמנות למשפחה, לחברים ולחברי

לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!