מפעיל ליום הולדת בחצב

⭐ מפעיל ליום הולדת בחצב

⭐ הופעה לאירוע שהילדים לא ישכחו

⭐ קוסם ילדים ידהים את כולם

⭐ חוויה כיפית ומיוחדת לילדים

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ מפעיל לילדים במופע על חושי

להזמנת מפעיל ליום הולדת בחצב חייגו עכשיו:

077-230-8492

חוגגים יום הולדת ליקרים לכם מכל בחצב? אתם צריכים לאתר מפעיל ליום הולדת בחצב, ושיהיה הכי טוב, משתלם וחגיגי שיש. בחצב יש היצע טוב של מפעילים לימי הולדת, והמבחר עלול לבלבל או לסנוור, אז רגע לפני שאתם עפים על זה, רצים על טלפונים, מבררים פרטים ומחירים וסוגרים משהו, יש כמה דברים שכדאי מאוד להתחשב בהם.

 

מה הילד או הילדה רוצים – עד גבול מסוים

תראו, אחרי הכל, בסופו של דבר, אל תשכחו לרגע אחד בודד שזה לא האירוע שלכם. גם לא אירוע ראווה לשאר הורי או ילדי הגן או הכיתה. יש חוגג אחד אמיתי שלכבודו כולם מתכנסים וחוגגים, וזהו ילד או ילדת יום ההולדת. עליכם להתחשב ברצון של החוגג או החוגגת, יחד עם שיקול דעתכם – אתם ההורים האחראים ואתם יודעים איזה מפעיל יהיה הכי טוב עבורו.

אם הילד לדוגמא מבקש הפעלה כללית שבה הוא לא המרכז, אבל הילד שלכם אוהב להיות תחת אור הזרקורים, נסו לנווט אותו למקום אחר. אם הילדה מביעה בלבול ולא יודעת איזה מפעיל היא רוצה, נסו לצמצם לה את האפשרויות, להסביר ולתת אופציות מוגדרות.

אם הילד מאוד מאוד ביישן, לכו על הפעלות קבוצתיות בהן הוא פחות מרכז העניינים, או שיש אפשרות להמיר אותן. הרבה פעמים מפעיל ליום הולדת בחצב יוכל לשנות את ההפעלה כך שאם הילד מתבייש, הוא יכול לשלב מישהו אחר במקומו בחגיגה כמתנדב או להעביר את תשומת הלב למשהו אחר.

 

מה אם הילד מתעקש על מפעיל ליום הולדת בחצב ספציפי

מה קורה כשהילד מתעקש מפעיל ליום הולדת בחצב ספציפי? מישהו שהוא ראה ו"נדלק" עליו באירוע אחר, לדוגמא? ובכן, בכאלו מקרים, גם אם אתם לא בטוחים שזוהי האפשרות הכי טובה עבורו, תצטרכו לעניות דעתי לזרום איתו ולהזמין את אותו מפעיל.

כמובן, אם זה לא בא בחשבון מבחינת תקציב, זה משהו אחר, אבל אם דיברתם עם המפעיל עליו הילד "נדלק" והמחיר מתאפשר לכם, מומלץ לזרום עם רצון הילד או הילדה ולהביא את אותו המפעיל, גם אם הייתם מעדיפים לשלם קצת פחות או אם אתם צריכים לגלות גמישות מבחינת תאריכים ומועדים מול המפעיל לפי הזמינות שלו.

יש לזה עוד יתרונות – הילד גם יודע איך ההפעלה נראית, מה עושים, מה התפקיד שלו, אין הפתעות או אי הבנות. הכרות עם ההפעלה וודאות מהבחינות האלו זה כמו זהב ביום הולדת של ילדים, זה עושה טוב מכל הבחינות.

 

"מה זה בכלל משנה? כולה יום הולדת 5"

זוהי קונספציה שגויה שהרבה הורים אוחזים בה. "נו, אז נלך על מישהו זול, so? אז לא תהיה תפאורה יפיפיה. אז הפעילות לא 100% תרתק את הילדים והילד שלנו לא יהיה כוכב ומרכז העניינים, נצא ידי חובה ונתקדם הלאה". המון פעמים הורים רוצים סתם להזמין מפעיל ליום הולדת בחצב כדי, באמת, כנאמר, לצאת ידי חובה.

זוהי תופעה מסוכנת, וכדאי מאוד שתפרידו את עצמכם ממנה. ילד בן 3, 4, 5 או 8 מבין ומבחין כשאתם "יוצאים ידי חובה". אם אתם חסרי תקציב למשהו מכובד, זה מובן ואף אחד לא שופט אתכם על זה, אבל אולי עדיף לוותר השנה על מפעיל ליום הולדת בחצב ולדחות לשנה הבאה, אולי לקנות במקום זה מתנה סופר-מכובדת או טיול מגניב – משהו שיעשה לילד שמח אבל יעלה פחות.

 

להפעיל ילדים זה לא פשוט

מפעיל ליום הולדת בחצב, אחד כזה שהוא טוב ממש – הוא לא פחות מאמן במלוא מובן המילים. שתדעו, יש קורסים, הדרכות, הרצאות וסדנאות (חלקן בחו"ל) בנוגע לתכנים, הומור לילדים, אביזרים, תפאורות, החזקת קשב בקרב ילדים וכדומה.

אם מדובר במפעיל ליום הולדת בחצב שלוקח את עצמו ברצינות, לומד ומשקיע כספים רבים בתיאוריה ובציוד שלו – זה ניכר מיד שנכנס אליכם הביתה להפעלה אמן של ממש. זה גם יהיה ניכר בהפעלה עצמה ובכל מה שמסביב לה.

 

יש על המפעיל ליום הולדת בחצב המלצות?

דבר חשוב וקריטי מאוד – המלצות. זה יעזור לכם לדעת מה לקוחות אחרים שכבר היו במצבכם ועשו עם המפעיל אירוע חושבים עליו ומה יש להם. היזהרו מחיקויים – אל תסמכו על כל המלצות שאותו מפעיל מפרסם. לפעמים יש מפעילים שממציאים וכותבים לעצמם המלצות, העיקר שיהיה להם מה להציג ללקוחות.

חלק מהמפעילים מגישים לכם המלצות דרך המערכת הרשמית של גוגל ביקורות או פייסבוק ביקורות – ושם אפשר קצת יותר להאמין למה שכתוב, מאחר ואפשר לראות פרופיל מלא של הבנאדם שכתב את ההמלצה, ומדד האמינות בהחלט עולה.

 

האם אותו מפעיל ליום הולדת בחצב מתאים לגיל הילד והאורחים?

"בטח", המפעיל יגיד לך מיד. הרבה מפעילים, כדי לסגור אירוע, יספרו לכם שהם מתאימים לכולם מגיל שנתיים ועד גיל 120. עצרו הכל, נסו לחפור לעומק בנקודה הזו ולא לקחת את תשובתו של המפעיל כחקוקה באבן. האם באמת אותו מפעיל ליום הולדת בחצב מתאים לגילאים שלכם? ההבנה הקוגניטיבית של ילד בן 4, ילד בן 8, ילד בן 10, ילד בן 16 ומבוגר בן 30 שונים לחלוטין.

המפעיל צריך להיות ערוך לכך, לא רק במילים אלא גם בתכנים ומעשים בפועל. צריך ממש מגוון של תכנים שונים לגילאים שונים, ואם מדובר במופע שמשלב בו גילאים מרובים – המפעיל צריך לעשות "פינג פונג" בין התכנים שיש לו כדי לפנות לכולם.

 

התאמת מפעיל ליום הולדת בחצב לקהל

לא רק לגילאי הקהל המפעיל צריך להתאים, אלא גם בנוסף למין הקהל, אופי הילדים, אופי החוגג או החוגגת וכדומה. מה הכוונה? בנות, באופן טבעי, פחות מתחברות להפעלת כדורגל, ובנים, כנראה ימצאו פחות עניין בפעילות ספא.

בנוסף, ואפרופו הפעלת ספא, אז גם כאן צריך לחשוב האם זה מתאים לגיל. בנות 4 פחות יתחברו, בנות 9 – הרבה יותר. אלו רק דוגמאות, אתם צריכים תמיד לחשוב האם הזמנת מפעיל ליום הולדת בחצב מסויים עליו הכוונת נמצאת מתאים לקהל שלכם.

אם הילד שלכם חולה על קוסמים ואוהב להיות במרכז, להזמין קוסם שגם יעשה יחד איתו מול כולם את הקסמים – זה מתאים פיקס! במקרה של מפעיל קוסם, חלק מהקוסמים גם מתאימים לכל הגילאים וגם לבנות וגם לבנים – אז זה יוצא מתאים כמו כפפה ליד עבורכם.

 

למה בכלל כדאי להזמין מפעיל ליום הולדת בחצב?

המון טרחה ועלויות, אז למה זה בכלל כדאי? למה לא להפעיל בעצמכם או להביא מתנפחים ולסגור את העניין?

  • "סוגר לכם פינה" – מישהו אחר, שזה המקצוע שלו, יהיה אחראי להעסיק את הילדים.
  • בניגוד למתנפחים או כל פעילות שלא תלויה בבן אדם שמעביר אותה – זה נותן באירוע תוכן אמיתי, ממשי, איכותי.
  • ברוב המקרים, מפעיל ליום הולדת בחצב יוכל לשים דגש ולתת במה לחוגג או לחוגגת, בניגוד למתנפחים, בילוי בבאולינג או סרט קולנוע לכבוד יום ההולדת.
  • אם תנסו להפעיל לבד, תצטרכו לקנות גם ציוד להפעלה עצמה. זה עלול לעלות המון המון כסף, וחבל, מפעיל ליום הולדת בחצב שזה המקצוע שלו כבר רכש את הציוד ומשתמש בו, בניגוד לכם, לא באופן חד פעמי. אם יש לכם ציוד של מאות שקלים לקנות עבור הפעלה שאתם רוצים להעביר בעצמכם, אולי כבר עדיף להזמין מישהו, שיביא הכל איתו וכבר יעביר את ההפעלה באופן מקצועי?

 

לוחות זמנים עבור מפעיל ליום הולדת בחצב

מתי להזמין? באילו שעות לחגוג? איך זה עובד? הנה כל התשובות.

את המפעיל, עליכם להזמין, כקו מנחה – כמה שיותר מוקדם. מפעיל ליום הולדת בחצב עמוס ומבוקש – התאריכים שלו יתפסו מוקדם ותאלצו לוותר עליו רק כי איחרתם את המועד. כל שמועד האירוע יתקרב, באופן טבעי מי שיישאר פנוי עבורכם הם רק מפעילים קצת פחות מבוקשים, וזו לא סיטואציה נעימה להיתקל בה.

יום הולדת סטנדרטי בדרך כלל עורך כשעתיים מרגע הזמנת הילדים ועד שמשחררים אותם הביתה, באמצע שבוע – 17:00 עד 19:00 פלוס מינוס, בשישי ושבת אפשר גם בשעות אחרות. הרבה אוהבים לעשות בשישי או שבת, זה נחמד בסוף שבוע, אבל אל תפסלו על הסף גם אמצע שבוע.

סיבה נוספת לסגור תאריך מוקדם ככל האפשר – הילד נמצא בגן או כיתה עם עוד 20, 30 ואף יותר ילדים – ואם תבנו על תאריך מסוים אבל לא תסגרו מקום, מפעיל וכדומה ותשריינו את התאריך בפני הורי הילדים – פתאום תגיע בוואטס אפ של הגן או הכיתתי הודעה על ילד אחר שחוגג יום הולדת ומבקש לשריין את התאריך אותו רציתם. 

על מה עברנו עד עכשיו?
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!