מופע קסמים במרחביה

⭐ מופע קסמים במרחביה

⭐ מופע קסמים לאירוע בלתי נשכח

⭐ קוסם שמסתובב בקהל

⭐ חוויה כיפית ומיוחדת לילדים

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ קוסם לבר מצווה במופע על חושי

התקשרו להזמנת מופע קסמים במרחביה חייגו עכשיו:

077-230-8492

אתם בטח לא בטוחים אם זה אפשרי, או אם יש מופע קסמים במרחביה. אז כן, למרחביה (והסביבה) יש לא מעט קוסמים להציע, ולא חסרות לכם אפשרויות. האפשרויות גם טובות מאוד ומגוונות – מגוון קוסמים שמתאימים לגילאים שונים, קהלים שונים, תקציבים שונים וכדומה. איך תעשו סדר בבלאגן ותדעו לאיזה כיוון לפנות ואיזה מופע קסמים במרחביה לקחת – בשביל זה, בין השאר, אנחנו כאן.

 

למה לקחת מופע קסמים במרחביה?

אם אתם שוקלים מופע קסמים במרחביה אל מול מופעים מסוגים אחרים במרחביה, חשוב שתדעו שמופע קסמים שקוסם טוב עושה – שווה כל שקל ומוציא אתכם, ברוב המקרים (אלא אם נפלתם בבחירה) – מאוד מרוצים.

ילדים בכל הגילאים ומבוגרים בכל הגילאים אוהבים קסמים, מתרגשים מקסמים, אוהבים לראות מופע קסמים, וזה גם ברוב המקרים ישלב בתוכו שיתוף של הקהל וסטנד אפ לאורך המופע – אז אתם מרוויחים כמה דברים במכה אחת.

 

אילו סוגי הופעות יש?

אדבר אתכם על 3 סוגים מרכזיים של קוסמים ושל מופעי קסמים שאפשר להביא:

  • מופע קסמים במרחביה עבור ילדים
  • מופע קסמים במרחביה עבור נוער ומבוגרים
  • מופע קסמים במרחביה לכל המשפחה – קהל מגוון מבחינת גילאים – מילדים ועד מבוגרים

 

מופע קסמים במרחביה עבור ילדים

אם יש לכם תמונה בראש של הקוסם של פעם – היום זה כבר (ברוב המקרים) לא ככה. אין מופע בסגנון צפייה בלבד של קוסם מתנשא כל יכול שגם לבוש מכובד ומציג את פלאיו בלי תקשורת עם קהל הילדים. כל קוסם מתחיל שיש לו מופע קסמים במרחביה כבר יודע שבימינו – שובים את לב הילדים באופן אחר לחלוטין.

המופע צריך להיות בגובה העיניים, לדבר לילדים עם קטעים ויזואליים יפים ומפתיעים, תוך כדי שהקוסם מספר מלא בדיחות וסיפורים מעניינים שירתקו את הילדים. הכי חשוב – מתנדבים. ילדים אוהבים לקחת חלק בקסמים ולהשתתף באופן פעיל במופע.

 

מופע קסמים במרחביה עבור נוער ומבוגרים

בדרך כלל, מופע קסמים במרחביה שיש בו נוער ומבוגרים – בפועל לא יציג "קסמים" בהגדרה, אלא טלפתיה. קריאת מחשבות, אמנות חושים – זה הכיוון כשמדובר בקהלים בוגרים יותר. גם במקרה הזה, בניגוד לפעם הגישה היא לשלב מתנדבים בהופעה ולדבר בגובה עיניים.

 

מופע קסמים לכל המשפחה

קומץ קטן של קוסמים ידע לשלב גם תכנים של קסמים ויזואליים לילדים וגם קטעי טלפתיה באותו מופע, מה שיהפוך את המופע למתאים לכל המשפחה. בכאלו מקרים ברוב המקרים של מופע קסמים במרחביה, הקוסם עדיין יתרכז מעט יותר בילדים הצעירים – כי הקשב שלכם חלש יותר משל המבוגרים, אבל בהחלט ראוי שבמהלך המופע ישלב קטע, שניים או אפילו שלושה עבור המבוגרים – קטע שבו הוא קורא מחשבות או משפיע על המחשבה.

 

דברים מדליקים שאפשר לחפש כשבוחרים מופע

הנה כמה דברים שאולי לא נמצאים אצלכם בראש כשאתם ניגשים לחיפושים, לבחירה ולהחלטות, קצת לפתוח אופקים ולבדוק האם יש דברים שעשויים להיות חשובים יותר או פחות כשאתם מחפשים מופע קסמים במרחביה.

  • קטע ריחוף באוויר: קוסמים רבים מציעים קטע מרהיב של ילד / נער שמרחף באוויר.
  • הילדים קוסמים בעצמם: הרבה קוסמים נותנים קטע או אפילו קו עלילתי לאורך כל ההופעה שבו בהופעות ילדים – הילדים הם אלו שאחראים ומצליחים לעשות את הקסמים בעצמם לכאורה, ולא הקוסם. מעצים מאוד.
  • הילדים טובים – הקוסם הוא הרע: בחלק מההופעות, הקוסם יציג סיפור עלילתי לאורך המופע שלפיו הוא הרע בסיפור, והילדים הם הטובים, ולאורך המופע הילדים "נלחמים" בו עד שהם מנצחים אותו, ויש לסיפור סוף טוב.
  • אילוזיות במה גדולות: חלק ממופעי הקסמים במרחביה מציעים אילוזיות במה גדולות – בין השאר קטע ריחוף של אחד הילדים באוויר כפי שציינתי קודם, ועוד אפשרויות.
  • קטעים מקוריים: אם אתם מזמינים מופע קסמים במרחביה עבור קהל שכבר ראה איזה קוסם או שניים בעבר – שווה לבדוק אם הקטעים במופע שאתם מתעניינים לגביו מקוריים וייחודיים כך שהקהל עדיין לא חווה אותם.
  • קטעי אש: מרהיב ויפה לעין – קטעים שמשלבים אש! מומלץ מגיל 6-7 ומעלה, ילדים מתחת לגיל 7 המון פעמים מפחדים מאש.
  • קטעים עם חיות: חלק מהקוסמים משלבים חיות במופע שלהם. נכון, לא תמיד "נחמד" לחיות עצמן להשתתף במופע קסמים, אבל אם זה משהו שקצת פחות מעניין אתכם, אתם יכולים להזמין בהחלט קוסם שמשלב חיות בהופעה.
  • מופע משולב סטנד אפ: קוסמים רבים משלבים הומור, בדיחות ושנינויות בהופעה.
  • תפאורה: יש קוסמים שמאוד השקיעו וזה נראה מעולה – גם בזמן ההופעה וגם בתמונות של אחרי ההופעה – תפאורה יפה מושקעת כרקע להופעה.

 

כמה עולה להזמין מופע קסמים במרחביה?

ראשית, נציין שיש מופעי קסמים בכל מיני רמות של השקעה ותקציבים, זה מאוד דינמי. רוב המקרים, אם מדובר במופע סטנדרטי לילדים, שבו יש קסמים ויזואליים יפים ואולי אשליית במה אחת או שתיים גדולות יותר, מופע מושקע עם תפאורה ברמה גבוה, המחיר ינוע סביב ה-1,500 שקלים.

כאן, אנחנו גם מוסיפים נתונים נוספים – המחיר עשוי להשתנות לפי הותק, הניסיון והביקוש של הקוסם, לפי ראות עיניו והרצון שלו לתמחר את עצמו, וכדומה. המחיר שנקבתי נכון רק להופעות בגודל סביר (ימי הולדת ביתיים, כמויות קהל סבירות של עד כ-40 איש), ובדרך כלל אם מדובר במופע שבו יש יותר מבוגרים והוא יתרכז יותר בטלפתיה ואמנות חושים – המחיר יעלה משמעותית.

אתם יכולים למצוא כאלו שיבקשו סביב ה-1,000, כאלו שיבקשו סביב ה-1,500, כאלו שיבקשו סביב ה-2,000 ש"ח, ואם מדובר במופע גאלה ענק באולם או במופע טלפתיה למבוגרים – המחירים יעלו אפילו מעבר לכך.

 

באיזה מחיר כדאי להתמקד כשמזמינים מופע קסמים במרחביה?

זו שאלה שתלויה בעיקר בתקציב שלכם. אם מדובר במופע קסמים ליום הולדת של ילדים, רצוי לא ללכת על מישהו שגובה פחות מ-1,400 ש"ח, אם מדובר על מופע גדול עם הרבה קהל – כדאי מאוד לשחרר קצת מעניין התקציב כי זה עולה פחות פר בנאדם בקהל, וכדי לעשות הופעה ל-100, 200, 300, 500 או 800 איש, תעדיפו להביא מישהו שגובה לא מעט אך יודע להחזיק קהל בסדר גודל כזה. בשורה התחתונה, על אף כל מה שאמרתי כרגע – זה כמובן עדיין יהיה מוגבל לפי התקציב שלכם.

 

כמה זמן מראש יש להיערך ולהתחיל לבדוק?

כלל הברזל שאתן לכם כרגע חשוב מאוד – התשובה לשאלה כמה זמן מראש יש להיערך ולהתחיל לבדוק עם הקוסמים השונים שנותנים הופעות במרחביה היא, באופן כללי: כמה שיותר. כמה שיותר זמן מראש תתחילו להיערך ולהתחיל לבדוק – ככה עדיף וטוב יותר עבורכם. למה? פשוט מאוד. בדיקה מוקדמת תאפשר לכם לבחור לנחת, לקחת את הזמן, לסקור את הנתונים והפרטים על כל קוסם ולהחליט ברוגע באופן מושכל.

בנוסף, ככל שתאריך ההופעה יתקרב, ככה פחות קוסמים יהיו פנויים, ותאלצו לבחור מתוך מגוון אפשרויות קטן יותר – שזה כמובן לא כיף בכלל. אתם רוצים את כל האפשרויות זמינות עבורכם, אתם רוצים לחקור לעומק את האפשרויות לפני שאתם מקבלים החלטה.

 

"לחקור לעומק" – מה הכוונה?

תראו, לפני שאתם בוחרים מופע קסמים במרחביה, כנראה תרצו לקרוא המלצות ברשת, לעבור על הדפים העסקיים ברשתות החברתיות של הקוסמים, לראות סרטוני וידאו, לחשוב מי הכי מתאים לכם, שיהיה בידיכם מספיק כח וזמן להפעיל משא ומתן ומיקוחים על המחיר (אם אותו קוסם מאפשר זאת), לשאול שאלות וכשיש בידיכם את כל הנתונים ואתם מכירים את הקוסמים שלגביהם אתם בודקים – לקבל החלטה.

זה גם אומר משהו נוסף – אם לא מדובר בקוסם שקיבלתם עליו המלצה באופן ישיר מחבר, בן משפחה או מכר, כדאי מאוד שתחקרו לעומק. בדרך כלל, שיחת טלפון עם אותו קוסם לא מספיקה.

נצלו את התקופה והמודרניזציה כדי להבין מה תקבלו מראש עם המלצות, סרטונים, מענה לשאלות ומידע באינטרנט, כדי שלא תתקעו עם משהו שלא מתאים לכם – בימינו מאוד קל לא לקנות "חתול בשק", אלא להבין מראש מה עומדים לקבל.

 

מחירון מופע קסמים במרחביה

הופעה בברית מופע ילדים וקסמים לכל הגילאים בהסתובבות ובקבלת הפנים החל מ-1,800₪
מופע באירוע חברה מופע קסמים החל מ-2,500₪ (לפי גודל ההופעה)
מופע בתערוכה מופע קסמים החל מ-2,500₪ (לפי גודל ההופעה)
מופע בקידומי מכירות מופע קסמים החל מ-2,500₪ (לפי גודל ההופעה)
מופע באירועים מקומיים מופע קסמים החל מ-2,000₪ (לפי גודל ההופעה)
על מה עברנו עד עכשיו?
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!