מהמפיות ועד השמלה – ככה מתכננים חתונה!

תכנון של חתונה עשוי להיות עניין מורכב ומלחיץ. מי שעשו זאת בעבר מבלי להכיר בשלבים החיוניים, גילו בסופו של דבר כי הם תכננו את האירוע, אך עשו זאת עם לשון בחוץ ורמת לחץ גבוהה מן הרגיל. ההישנות של מקרים אלה גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקוצר שיציג את הדרך הנכונה לתכנון חתונה בקלות, במהירות וללא לחץ מיותר. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת.

 

תכנון חתונה בקלות, השלב ה – 1: תחליטו יחד על מספר מוזמנים ומקום מתאים לאירוע

יישום של השלב הראשון יקל עליכם באופן משמעותי בהמשך הדרך. שכן, במקום להתחיל בחיפוש אחר אולם אירועים, עליכם לבדוק כמה מוזמנים צפויים להגיע למקום. ברגע שתדעו את המספר המשוער, יהיה לכם הרבה יותר קל לחפש אחר מקום מתאים. שכן, מספר רב של מוזמנים יצריך מכם לחפש אולם רחב ידיים, בעוד מספר מצומצם יאפשר לכם לערוך חיפוש אחר אחד מהמקומות הבאים:

  • חצרות
  • יקבים
  • מסעדות ועוד

מִקרֶה

תכנון חתונה בקלות, השלב ה – 2:  בחירת די ג'יי מתאים

אם יישמתם את השלב הראשון בהצלחה, נותר לכם לבחור דיג‘יי לחתונה שמתאים לסגנון שלכם. מדובר בבחירה שיכולה להיות קלה יחסית, אם רק תפנו אל חברים שמכירים אתכם היטב. ההמלצה שלנו היא להעלות פוסט לפייסבוק או לרשת חברתית אחרת בה אתם פעילים ולציין את הסגנונות המוזיקליים האהובים עליכם. תכתבו מה הדרישות שלכם, כמה מוזמנים צפויים להגיע ותקבלו גל של המלצות על תקליטנים שיתאימו לכם כמו כפפה ליד.

 

תכנון חתונה בקלות, השלב ה – 3: בחירת בגדים

עכשיו יש לכם את האינפורמציה החיונית שתאפשר לכם לבחור את השמלה והטוקסידו המתאימים ביותר לאירוע. שכן, זה ידוע שהסגנון הכללי של החתונה משפיע על סגנון הבגדים. שימו לב, בשלב זה אתם צריכים לפנות אל המלוות וליידע אותן בנוגע לצבעים והסגנון הכללי של השמלות שלהן. אל תדחו את הקץ, בגלל שכך יהיה להן מספיק זמן לחפש שמלות ערב  מתאימות.

חתונה בקלות

תכנון חתונה בקלות, השלב ה – 4 והאחרון: האצלת סמכויות לגורם אחראי

השלב הרביעי והאחרון בכלל לא יבוצע על ידיכם. בשלב זה אתם תוכלו לעסוק ביישום של השלבים הקודמים שלוקחים גם כך הרבה זמן ומאמץ. כעת, מישהו אחר ייקח את המושכות ויבצע את כל הפעולות הבאות במקומכם. מדובר בגורם מקצועי שיודע לארגן אירועים, לבחור את המנות המתאימות ביותר ואת סוגי האלכוהול.

הוא זה שיציג בפניכם את ההזמנה ויבקש את דעתכם. כך שכל מה שיישאר לכם לעשות זה להגיד "כן" או "כדאי לשפר" ולהמשיך בשלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לתכנן את החתונה שלכם על הצד הטוב ביותר. בשלב זה אתם יודעים איך עושים זאת בקלות וללא לחץ, כך שנותר לכם רק ליישם.

לתכנן חתונה

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן חתונה
לול-הקוסם-הדגול
לול-הקוסם-הדגול-כיתוב

רוצים לשמח את הילד או הילדה ביום המיוחד שלהם? השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר מיידית!

השירותים שלי
באותו נושא
כך תתכננו שבת חתן למהדרין!

שבת חתן, המכונה גם שבת החתן, היא אירוע משמח ובלתי נשכח במסורת היהודית. הוא חוגג את נישואיו הקרובים של חתן ומספק הזדמנות למשפחה, לחברים ולחברי

לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!