מהו בר אקטיבי לאירועים ומתי שווה לכם להזמין אותו

יש לכם אירוע בקרוב? מזל טוב! מקווים שכבר הספקתם לבחור שמלות וחליפות, לבחור בין DJ לבין להקה ושמצאתם צלמת מגנטים. עכשיו הגיע הזמן לחשוב על האטרקציות של האירוע. בשנים האחרונות יש יותר ויותר יזמים ועצמאים שנכנסים לתחום, ומייבאים מחוץ לארץ כל מיני פתרונות לאטרקציות מעניינות לחתונות. אבל לפעמים, מרוב תחרות – האטרקציות נהיות קצת מוזרות מדי.

כך נוצר המצב שאנחנו רואים כיום. אולי אפילו יצא לכם באופן אישי להגיע לאירוע שהייתה בו אטרקציה, שכשראיתם אותה אמרתם לעצמכם "וואו, מישהו פה הלך קצת רחוק מדי". ואכן, האיזון בין ייחודיות להנאה ושמירה על טעם טוב הוא לא פשוט. פתרון אחד שמצליח לאזן את כל השלושה הוא בר אקטיבי לאירועים.

 

מה זה בר אקטיבי

רובנו מכירים את האמרה העתיקה "יין ישמח לבב אנוש". באירוע שלכם אתם רוצים לשמוח, ולדעת שהאורחים שלכם שמחים ביחד איתכם. בר אקטיבי לאירועים הוא הפתרון המושלם לכך. את הקונספט של בר "רגיל" (או במונחים מקצועיים מעולם האירועים – בר פסיבי) כולנו מכירים – עומדים 2 או 3 ברמנים וברמניות מאחורי דלפק גבוה, ומחלקים אלכוהול לפי דרישת האורח.

בר אקטיבי, לעומת זאת, לוקח את הבר ישירות אל האורחים ברחבת הריקודים. הברמנים והברמניות מסתובבים בין האורחים ברחבת הריקודים – ומציע להם ישירות את המשקאות. בר אקטיבי יכלול, בדרך כלל, מגוון לא קטן של משקאות. החל ממשקאות "נקיים" כמו וויסקי או ייגרמייסטר, ועד ערבובים וקוקטיילים שונים.

 

מתי להזמין בר אקטיבי לאירוע

אז למי בעצם מתאים בר אקטיבי באירוע? מן הסתם, בר אקטיבי לא מתאים למי שיודע שרוב האורחים שלו הם קטינים (נגיד בבר מצווה) – למרות שיש ברים אקטיביים שמציעים גם שייקים. בר אקטיבי כן יכול להתאים למי שיודע שהאורחים שלו נהנים משתייה חריפה.

בר אקטיבי יכול להתאים גם למי שיודע שהאורחים שלו צריכים "דחיפה" קטנה כדי להשתחרר ולרקוד בחופשיות ובהנאה. כדאי להזמין בר אקטיבי לאירוע אם אתם רוצים אטרקציה עם קלאס, שתשמח את האורחים שלכם אבל לא תיתפס כמוגזמת בעיניהם.

 

סיכום

לסיכום, בר אקטיבי לאירוע יכול לשדרג את רחבת הריקודים שלכם. קצת כמו שאומר הביטוי הערבי המפורסם "אם מוחמד לא יבוא אל ההר – ההר יבוא אל מוחמד". בר אקטיבי, במסגרתו עוברים הברמנים בין החוגגים באירוע ברחבת הריקודים, דואג לאספקה מתמדת של אלכוהול לרחבה. האלכוהול שיזרום ברחבת הריקודים יוודא שכל הזמן תהיה אווירה טובה ושמחה באירוע שלכם.

כדאי להזמין בר אקטיבי באירועים באולמות גדולים, באירועים שמוזמנים אליהם הרבה מאוד אנשים (בשביל להקל העומס שיכול להיווצר בבר הפאסיבי) ובעוד סוגי אירועים רבים. את שירות הבר האקטיבי אתם צריכים לשכור מחברה המתמחה בתחום, שהברמנים שלה יודעים לעבוד בתוך קהל צפוף שזז תמידית ושיודעים בדיוק איזה אלכוהול כדאי לחלק על הרחבה.

בר פעיל לאירועים

מה היה לנו עד עכשיו?
בר פעיל לאירועים
לול-הקוסם-הדגול
לול-הקוסם-הדגול-כיתוב

רוצים לשמח את הילד או הילדה ביום המיוחד שלהם? השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר מיידית!

השירותים שלי
באותו נושא
כך תתכננו שבת חתן למהדרין!

שבת חתן, המכונה גם שבת החתן, היא אירוע משמח ובלתי נשכח במסורת היהודית. הוא חוגג את נישואיו הקרובים של חתן ומספק הזדמנות למשפחה, לחברים ולחברי

לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!