כך תהפכו את בת המצווה של בתכם – לאירוע שכולם יזכרו

מזל טוב! הבת שלכם כבר בת 12? וואו! איך שהזמן רץ… בת מצווה הוא אחד מהרגעים והגילאים המרגשים ביותר שילדה חווה בחייה, בעיקר כמתבגרת. כיום מסיבות יום ההולדת לא מסתכמות בעוגה ובלונים, בטח כאשר מדובר על בת מצווה של פעם בחיים, הנערים של היום רוצים את המסיבה הכי מגניבה בשכבה שלהם. המשימה שלכם כהורים היא להפוך את המסיבה של הבת שלכם לאירוע של ישכח, כזה שכולם ידברו עליו עוד הרבה. אז איך הופכים את הבת מצווה לאירוע מושקע?

 

תכנון נכון

כל אירוע וכל משימה מצריכה ממכם תכנון נכון. על מנת לתכנן את האירוע בצורה הטובה ביותר, עליכם קודם כל להבין כמה דברים חשובים: כמות המוזמנים, מיקום האירוע, שתייה ואוכל, תקציב האירוע (כדאי לקבוע אחד כזה, כי תופתעו לאיזה סכומי עתק תוכלו להגיע), ואחד הדברים החשובים – קונספט האירוע. כל אירוע מצריך קונספט, בעיקר אם מדובר על אירוע של קהל צעיר כמו מתבגרים.

עליכם קודם כל להתחיל מתקציב האירוע ולשים דגש על הפעילות שאותה תרצו לבת שלכם. לאחר מכן, הבינו את העלויות של פעילות האירוע ולפי זה בחרו מקום לאירוע, אוכל ושתייה. אחרי שתדעו על עלויות ועל קונספט האירוע, תצטרכו להבין את כמות המשתתפים בו. כאשר תבינו את כמות המשתתפים, התאימו את הבחירות שלכם מול הספקים לכמות המשתתפים שלכם.

 

קונספט הוא כל העניין

כיום יש לא מעט אירועי קונספט, כולם מגוונים וכולם מגניבים והדור כיום הוא קצת יותר בוגר מדורות קודמים. כך שעליכם לחשוב על קונספט צעיר ורענן, אך קונספט שכן יהיה מתאים לגילאי המשתתפים וישמור על תום הגיל. אחד הקונספטים המובילים כיום הוא מסיבת פול מון.

מסיבת פולמון לבת מצווה הפכה להיות מאוד פופולרית בשנים האחרונות. היא משלבת אופי של תאילנד הרחוקה, צבעים עזים ומהפנטים, אומנות וחדשנות שתפתיע את כל המשתתפים. מסיבת פול תופסת תאוצה ופופולריות, בעיקר בגלל שהיא משרה אווירה של חופשה כמו בתאילנד, רק בישראל, עם אומנות וססגוניות שלא תראו בכל מקום. מסיבה שבשפת בני נוער ״יעופו״ עלייה.

 

עיצוב האנשים והמסיבה

אומנם המאפרת של מסיבת פול מון מאפרת את כל המשתתפים בצבעים (המאושרים במשרד הבריאות כמובן) אך היא גם יכולה לעצב לכם את שולחן המסיבה שלכם בסגנון הפול מון, כך שכל הקונספט העיצובי שלכם מתאים בצורה מושלמת. במקום המפיק את מסיבת הפולמון תוכלו למצוא גם די׳גיי מקצועי שיגרום לכולם לפזז על הרחבה בצבעים מטריפים. כל מה שנשאר לכם, הוא לבחור את האוכל, את המיקום, ולהזמין את כולם לחגיגה.

 

לסיכום

ארגון מסיבה יכול להיות קל יותר ממה שנראה לכם, כל מה שעליכם לעשות הוא קודם כל לבחור את קונספט המסיבה. לאחר מכן, התאימו את האוכל, את המיקום והעריכו את התקציב לאירוע. כל מה שנשאר לכם הוא להזמין את כולם לבת מצווה של פעם בחיים.

מסיבת פולמון לבת מצווה

מה היה לנו עד עכשיו?
מסיבת פולמון לבת מצווה
לול-הקוסם-הדגול
לול-הקוסם-הדגול-כיתוב

רוצים לשמח את הילד או הילדה ביום המיוחד שלהם? השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר מיידית!

השירותים שלי
באותו נושא
כך תתכננו שבת חתן למהדרין!

שבת חתן, המכונה גם שבת החתן, היא אירוע משמח ובלתי נשכח במסורת היהודית. הוא חוגג את נישואיו הקרובים של חתן ומספק הזדמנות למשפחה, לחברים ולחברי

לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!