8 טיפים לשיווק מופעים וסדנאות ברשתות החברתיות

הפקתם מופען או סדנא בעלי ערך ייחודי, השקעתם המון ואתם מעוניינים לשווק אותה ברשתות החברתיות בצורה הכי יעילה ומקדמת שאפשר. איך עושים זאת? להלן 8 טיפים לשיווק איכותי ומקדם.

 

שימוש ויזואלי מושך ומרתק

ישנן שניות בודדות במקרה הטוב כדי למשוך את תשומת לב הגולש. הדבר הראשון שילכוד את עיניו הוא האלמנט הוויזואלי, (תמונה בדר"כ או סרטון /גיף) ככל שהוא יהיה מושך יותר, הגולש ישים לב אליה ויעצור את הגלילה. כדי ללכוד תשומת לב יש לשים לב לכל פרטי הויזואל כי הם יוצרים את העניין הראשוני. עוד מידע בנושא תמצאו באת סושיאל בוסט.

 

קריאייטיב נכון לקהל נכון

חייבת להיות מודעות לקהלים השונים המתעניינים במוצר (סדנא או מופע במקרה זה). איך לפנות לכל קהל בשפה המתאימה לו עם ויזואל המעניין אותו. כך ניתן לקבל דירוג גבוה יותר מפייסבוק, חשיפה מוזלת, עלות משופרת לתוצאה, והעיקר, קהל מחובר יותר לפרסום.

 

חריש עמוק בקהל היעד

לאחר פילוח סוגי קהלים ואיתור קהל היעד האידיאלי, יש להבין מה הוא יאהב לראות ולצרוך ולהניח במרכז הפרסום את התשוקות של הקהל. כמו כן, ניתן להוציא נתונים מניתוחי קמפיינים שהסתיימו במידה והקהל היה מעורב ופעיל בפרסום. מידע זה אמור להשביח פוסטים שיועלו בעתיד.

 

גודל הקהל

יש לזהות את הגודל ולבדוק אם המסר שהועבר עבר ונתפס בגודל קהל היעד. (לדוג': לקהל יעד של כ-2000 יהיה צורך ב-4-5 הופעות פרסום).

 

שימוש בהוכחה

מאחר והקהל נחשף למסרים פרסומיים רבים ויהיה לרוב סקפטי לגבי המידע, חשוב להביא 'הוכחה' וביסוס לדברים כדי לייצר אמון ברשת החברתית.

הוכחה הינה מידע שלקוח פוטנציאלי יכול לאמת לפני החלטה על שיתוף פעולה.

דוגמאות להוכחות: שם לקוח נחשב וממותג, זכיה בפרס מסוים, תעודה יוקרתית ועוד.

 

שימוש בהמשכיות

כשמעבירים את קהל היעד לדף נחיתה או אתר חשוב לשמור על המשכיות של השפה והנאות שהיו בפייסבוק, גוגל או באינסטגרם. כיוון שדבר זה מחזק את חווית הלקוח מפני שהפרסום שתפס את תשובת ליבם ועמוד היעד מדברים באותה שפה.

 

בחירת ייעוד קמפיין נכון

בשביל קמפיין מוצלח יש לבחור המטרת קמפיין מתאימה:

מאחר ופייסבוק הינו כלי טכנולוגי ואוטומי שמביא תוצאות מדהימות לפרסום נכון, חשוב להבין מהי משמעות מטרת הקמפיין. (לדוגמא: בחירת מטרת קמפיין 'מעורבות' בשביל לייצר רכישות באתר, לא תשיג את המטרה).

פייסבוק יודע להביא תוצאה לפי בקשה, לכן חשוב לבקש את מטרת קמפיין הנכונה שאליה מכוונים.

 

יצירת נוסחה מנצחת

ברוב המקרים המפרסם עושה קידום פוסט ספציפי ומקווה לתוצאות והן לא באות.

מומלץ ליצור נוסחה מתקדמת יותר ולהעביר את הגולש במסע פרסום חוויתי שבסופו הוא ירצה מאוד לרכוש את המוצר או השרות.

דוגמא אחת מתוך רבות לפרוט השלבים שיעבור לקוח עד לרכישת מוצר:

  • פרסום פוסט ערך או מידע מעורר עניין וקידום מודעת הפרסום בקמפיין 'מעורבות'.
  • לקיחת 'דמי רצינות' מהלקוח ופרטי טלפון ומייל ושליחת מדרך דיגיטלי במייל.
  • מכירה או הצעה של השרות.
  • סבירות גבוהה לרכישה מצד הלקוח.

 

מקדמים מופע או סדנא?

לאחר הכרות עם 8 טיפים אלו, המקיפים את הנושא ונותנים כלים לשיווק של מופעים וסדנאות ברשתות החברתיות באמצעות שימושים ויזואליים מרתקים, פנייה נכונה לקהל היעד, שימושים יעילים ועריכת קמפיין מנצח. אנו בטוחים שהמוצר שלכם יקודם בצורה הכי טובה שאפשר.

אפליקציות

 

מה היה לנו עד עכשיו?
רשתות
לול-הקוסם-הדגול
לול-הקוסם-הדגול-כיתוב

רוצים לשמח את הילד או הילדה ביום המיוחד שלהם? השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר מיידית!

השירותים שלי
באותו נושא
חוויה קסומה: כוחן של אטרקציות

טיולים בחו"ל הם הזדמנות נהדרת ליהנות מנופים, תרבות וגם אטרקציות שונות, אותן ניתן להתאים לילדים, בני נוער ומשפחות, באופן המצליח לשדרג פלאים את הטיול שלנו.

הבילוי שישכיח מכם את הדאגות

בתוך ההמולה של החיים המודרניים, קל להיקלע למעגל האינסופי של עבודה, מתח ואחריות. לעתים קרובות אנו שוכחים לקחת הפסקה וליהנות מהדברים הקטנים בחיים שמביאים לנו

7 אטרקציות מטריפות ליום הולדת!

ישראל מציעה שפע של אטרקציות, הנותנות מענה למגוון רחב של תחומי עניין והעדפות. בין אם אתה חובב אקסטרים שמחפש חוויה מלאה באדרנלין, או חובב טבע

האם כדאי לקנות לייקים לאינסטגרם?

זה לא סוד שרבים מבצעים לאחרונה הליכים של רכישת לייקים לאינסטגרם. מדובר בעניין מדובר שעולה לא פעם בפורומים וקבוצות שעוסקות באפליקציה המדוברת. יצאנו לבדוק האם

זר קסום: 2 סידורי פרחים מקסימים

בחירה של סידור פרחים זה לא עניין של מה בכך. מי מכם שבחרו בעבר זר פרחים שהוכן באופן שאינו מקצועי, וודאי יודעים להגיד שמדובר בהליך

כמו קסם – איך מנעולן פורץ לרכבים?

רבים נחשפו בימים האחרונים לסרטון שהופץ ברחבי הרשת ובו נראה אדם שמנסה לפרוץ לרכבים ללא הצלחה. מדובר במקרה שידוע למשטרה וכעת, הם תרים אחר אותו

לול הקוסם בקטע ריחוף עם עשן
אירועים ואטרקציות
AsaelMagic
איך קוסם בוחר מתנדבים

קוסם מקצועי באמת הוא לא רק אחד שכולם נהנים בהופעה שלו. קיימים מספר דברים המעידים על רמתו המקצועית של הקוסם וכדאי לברר אותם מראש על

קרא עוד »
קסם הכוסות
אירועים ואטרקציות
AsaelMagic
איך קוסם מתמודד עם ילד מאתגר

אם אתם חושבים להזמין קוסם ליום הולדת של הילד שלכם אבל אתם לא בטוחים עד כמה הקוסם יצליח להתמודד עם סיטואציות לא קלות שיכולות להתרחש

קרא עוד »
קוסם מעיף שולחן באוויר
אירועים ואטרקציות
AsaelMagic
רעיונות למאכלים ליום הולדת

רוב ההורים מעוניינים לדאוג שהילדים יאכלו אוכל אמיתי, בנוסף לממתקים, לחטיפים ולעוגה. במדריך הבא אתן לכם רעיונות למאכלים ליום הולדת וכמובן – טיפים. בהצלחה 🙂

קרא עוד »
קוסם ליום הולדת נבהל שמקל הקסמים נשבר
אירועים ואטרקציות
AsaelMagic
מדריך לאירוע מסודר

לאחר שארגנתם את יום ההולדת בצורה הטובה ביותר, בחרתם את המתחם המתאים וארגנתם כיבוד ואוכל לילדים (ניתן להעזר במדריכים נוספים באתר הנוגעים לנושאים אלה), יש

קרא עוד »
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!