הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה

⭐ הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה

⭐ מופע קסמים לאירוע בלתי נשכח

⭐ קוסם שמסתובב בקהל

⭐ חוויה כיפית ומיוחדת לילדים

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ קוסם לבר מצווה במופע על חושי

התקשרו להזמנת הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה חייגו עכשיו:

077-230-8492

 

אם הילדה או הילד חוגגים יום הולדת, ובא לכם להתפנק בהפעלה ליום ההולדת בטירת יהודה, יש לכם כמה אפשרויות. את האמת? יש לכם כל כך הרבה אפשרויות שסיכוי סביר שתתבלו מההיצע המשוגע. המון מפעילים ליום הולדת בטירת יהודה, חלקם טובים יותר, חלקם טובים פחות, חלקם מנוסים יותר, חלקם מנוסים פחות, חלקם עולים יותר, חלקם עולים פחות – זו לא אשמתכם שאתם מבולבלים.

 

הרצון של הנסיכה או האביר שלכם

בתוך כל הבלאגן חשוב לזכור דבר אחד חשוב במיוחד – זה האירוע של הילד. לא שלכם, לא של המפעיל – זה של הנסיכה או האביר הקטנים שלכם. כשאתם ניגשים לילד או לילדה, אומרים שבקרוב יש יום הולדת וצריך לחשוב מה עושים, תקבלו אחת מתוך כמה תשובות אפשריות:

 

הילד יודע בדיוק מה הוא רוצה

תקבלו מהילד תשובה חד משמעית עבור הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה. הוא יגיד לכם חד וחלק: אני רוצה קוסם! או: אני רוצה יום הולדת הישרדות! נסו במקרה כזה לכבד את ההחלטה שלו, כמו שאמרנו – זה אירוע שלו!

במידה וההחלטה שלו ממש לא נכונה או מתאימה מבחינתכם, כמו לדוגמא ילד ביישן שבוחר הפעלה שבה הוא מרכז העניינים, או הפעלה קטנה כשאתם מתכננים להזמין 50 ילדים – נסו לכוון אותו. אתם ההורים, אתם ההגה המושך, אל תשכחו את זה.

 

הילד יתלבט ויביע בלבול בעצמו

הילד יתקשה להחליט, יתן כמה וכמה אפשרויות להפעלה ליום הולדת בטירת יהודה ולא ידע איזו לתעדף. כאן שוב המקום שלכם לכוון את הילד לפי מה שאתם חושבים שיתאים לו יותר – לפי האופי שלו ואופי ההפעלה. עזרו לו להחליט – החליפו את הבלבול בדיון.

 

לילד לא יהיה מושג איזו הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה לבחור

פה התפקיד שלכם הוא להציע אפשרויות, לקחת את עצמכם לאינטרנט ולחפש הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה. אתם תקבלו על המסך המון אפשרויות, חשוב לסנן לפי ותק המפעיל, אופי ההפעלה, המחיר שלה, וכמובן – הכי חשוב – הפעלה שמתאימה לילד ולאופי שלו.

 

ניסיון וותק של המפעיל בהפעלה ליום הולדת בטירת יהודה

חשוב מאוד להבין שהמרכיב הקובע באיכותו של המפעיל זה הניסיון והוותק שלו. קיימים מפעילים כל כך רבים, וחלקם רק פורצים לשוק ובתחילת דרכם. לפעמים תאלצו לקחת מישהו מתחיל בעקבות תקציב נמוך, אך אם יש לכם תקציב, יש גם מפעילים לימי הולדת בטירת יהודה שיבקשו ממכם מחיר של מפעיל מנוסה בעוד הם בתחילת דרכם.

 

להפעיל ילדים זו אומנות

הפעלת ילדים זו אומנות של ממש, עם תיאוריה, הכשרות, תוכניות לימוד – לא כל אחד שקם בבוקר ורוצה להפעיל ילדים יכול לעשות את זה טוב באופן טבעי. איך לנהל את הקשב של הילדים? איך לבנות תוכנית הפעלה מעניינת? איך להתמודד עם בעיות משמעת? אילו תכנים להכיל בהפעלה? כל אלו שאלות קשות ומסובכות שמצריכות מהמפעיל ידע, ניסיון, ותק והכשרה.

לפני שאתם רצים לסגור הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה – בדקו אם המפעיל שאתם מעוניינים בו עבר הכשרות מתאימות, ונסו להבין היטב את אופי ההפעלה והידע והניסיון של המפעיל. אתם יכולים לשאול אותו, לחפש המלצות באינטרנט או לוודא שמדובר במפעיל טוב על ידי הסתמכות על המלצה של חברים קרובים שלקחו אותו גם או ראו אותו באירוע.

 

המלצות על הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה

נגענו בזה בקטנה מקודם אבל חשוב לדבר על זה בהרחבה – המלצות הוא הכלי שלכם לבחירת הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה. זו ההזדמנות שלכם לשמוע מה לקוחות מהעבר חושבים על המפעיל שאתם שוקלים לקחת. אם ההמלצות הן בעמוד עיסקי כללי של המפעיל או מופיעות באתר שלו – קחו אותן בערבון מוגבל.

אם ההמלצות הן בתוך מערכת המלצות וחוות דעת מוסדרת, כמו "גוגל העסק שלי" או "פייסבוק ביקורות" בדף העסק של המפעיל – זה כבר הרבה יותר טוב. אתם יכולים לראות פרופילים אמיתיים של האנשים הממליצים, וההמלצות מקבלות תוקף אמיתי ואמין.

נסו לראות על מה הממליצים מדברים – קשב של הילדים? תוכנית הפעלה מסודרת ומאורגנת? שירות לקוחות מעולה – מענה על שאלות והנחיות מסודרות להורים? קחו את מה שחשוב לכם שיהיה בהפעלה שלכם – ובידקו האם הממליצים מדברים על כך בהמלצות שלהם.

 

התאמת תוכן ההפעלה לגיל

עוד נקודה קריטית – שהתוכן יתאים לגיל. קחו בחשבון שהפעלת סטנד אפ מתאימה בדרך כלל רק החל מגיל 8 (אלא אם למפעיל יש הפעלה ספציפית לגילאים נמוכים יותר), קוסם יכול להתאים לכל הגילאים, הישרדות רק אחרי גיל 8 או 9, וליצן ברוב המקרים יתאים אך ורק לגילאים צעירים יותר – 4-5, אולי אפילו 6 אם הליצן יציג קטעים בוגרים במיוחד.

 

הילד או הילדה שלכם במרכז בהפעלה ליום הולדת בטירת יהודה!

חשוב להבין שהפעלה ליום הולדת בטירת יהודה יכולה להיות כזו ששמה את הילד החוגג במרכז, או בכלל לא. אלו שתי גישות, שתי נישות בעולם ההפעלות, ואתם צריכים להיות מודעים להן ולבחור בתבונה. כל מיני הפעלות ספורטיביות, הישרדות, ריקודים – הפעלות פיזיות למיניהן – הילד פחות יהיה במרכז ברוב המקרים.

זו פעילות כיתתית ששמה עליו קצת פחות דגש. אתם בגדול מזמינים את הכיתה לפעילות על חשבונכם בכאלו מקרים. זה נכון גם לגבי הפעלות כמו מכוניות על שלט, מתנפחים, באולינג, סרט בקולנוע וכדומה – ושימו לב שבחלק מהרשימה יש פעילויות כלליות ואפילו לא ממש הפעלה.

לרוב ההורים חשוב, וזה גם מובן וברור מאליו, שבהפעלה החוגג יהיה במרכז. בכאלו מקרים אתם יכולים לקחת הפעלות פרונטליות שבהן יש שימוש במתנדבים – ואז המפעיל באופן טבעי לוקח לחלק מהקטעים כמתנדב את החוגג או החוגגת ושם אותם במרכז. קוסמים, ליצנים, הפעלות בועות סבון, ניסויים מדעיים וכדומה – אלו הפעלות שבהן הילד או הילדה שלכם יכולים להשתלב מעולה בהפעלה, אם המפעיל כמובן דאג לכך.

 

ימי הולדת לבנות, ימי הולדת לבנים

המון הורים חוגגים רק לבנות בכיתה, או רק לבנים, והמון הורים מזמינים כיתה או גן שלם. זה גם ישפיע על אופי ההפעלה ליום הולדת בטירת יהודה שאתם צריכים להזמין. אם אתם מזמינים רק את הבנות – יום הולדת ספא או יצירה אלו אפשרויות מעולות. ימי הולדת לבנים – כדורגל, פורטנייט, בראול סטאר וכדומה. יש גם הפעלות שמתאימות לכולם כמו שציינו מקודם – קוסם, בועות סבון, ניסיון מדעיים וכדומה.

 

היתרונות בלהזמין הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה

זה עולה לכם כסף, אתם צריכים לבדוק, לחקור, להחליט ולהזמין מישהו ליום ההולדת של היקר או היקרה לכם מכל – אז למה בכלל לעשות את זה? האם זה כדאי? הנה כמה נקודות, סיבות ויתרונות שחשוב שתכירו ותשקלו:

  • הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה עם מפעיל תוריד ממכם עומס. תוכלו להתרכז בקישוטים, באוכל, דברים לוגיסטיים מסביב, כי פשוט לא תצטרכו להערך ולהכין הפעלה לילדים שמגיעים בעצמכם.
  • הפעלה עם מפעיל ברוב המקרים תהיה הרבה יותר מקצועית מבחינת תוכן ממה שתפעילו בעצמכם. אתם לא מפעילי ילדים מקצועיים, המפעיל שיגיע דווקא כן. הוא מתפרנס מזה, אתם לא. הפעלה של מפעיל שמזמינים פשוט תהיה איכותית יותר.
  • מפעיל מגיע עם ציוד משל עצמו, ויחסוך לכם הון בנושא הזה. לדוגמא הפעלת ספורט או כדורגל – המפעיל יגיע עם קונוסים, חישוקים, כדור, שערים מתקפלים וכדומה. אם אתם תנסו להפעיל בעצמכם, אתם תצטרכו לרכוש במיוחד, ולו רק בשביל שימוש חד פעמי, את הציוד. זה יכול להגיע למאות שקלים ואפילו אלפי שקלים בחלק מסוגי ההפעלות.

 

כמה זמן מראש צריך לסגור הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה?

התשובה הכי נכונה ובריאה שאפשר לתת לשאלה הזו היא – כמה שיותר זמן מראש. כשאתם סוגרים ברגע האחרון יש לזה השלכות – אתם עושים החלטות חפוזות לגבי ההפעלה והפעילות כולה, אתם בלחץ של זמנים עם הארגונים, והרבה מפעילים יצאו ממעגל האפשרויות שלכם ויגידו לכם: "מצטערים, אנחנו כבר תפוסים".

ברוב המקרים דווקא המפעילים הטובים נתפסים יותר זמן מראש. אם תעשו דברים מראש תהיו רגועים, ההחלטות יהיו שקולות ותוכלו לברור במדוייק את ההפעלה ליום הולדת בטירת יהודה שאתם מעוניינים בה.

זה פשוט מתכון בריא יותר לפעילות והפעלה טובות, זה יתן לכם יותר זמן לסדר את ההחלטות והשיקולים בראש וזה גם יתן לכם יותר זמן מראש להערך לקראת יום ההולדת. לפעמים, אם נזכרתם ברגע האחרון או שאתם מארגנים הכל מעכשיו לעכשיו בעקבות כל מיני סיבות אחרות אישיות וכדומה, דווקא לעצור הכל, לא להמשיך, ולדחות את קיום האירוע.

גם אם זה אומר שהאירוע יתקיים לא לגמרי בסמיכות ליום ההולדת עצמו, לתאריך – זה בסדר גמור ואל תחששו מזה בכלל. העיקר זה בסופו של דבר לחגוג לנסיך או הנסיכה שלכם בחגיגה מעצימה וטובה, לילד לא אכפת אם זה בתאריך הנכון או לא.

 

מחירון הפעלה ליום הולדת בטירת יהודה

קוסם לימי הולדת 4-11 בטירת יהודה קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה, פרסים מושקעים ושדרוגים לבחירה החל מ-1,750₪ (לפי גודל ההופעה)
קוסם לבר מצווה בטירת יהודה מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל החל מ-2,200₪
הופעה בברית מופע ילדים וקסמים לכל הגילאים בהסתובבות ובקבלת הפנים החל מ-1,800₪
הופעות בקייטנות ובבתי ספר מופע קסמים החל מ-1,400₪ (לפי גודל ההופעה)
על מה עברנו עד עכשיו?
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!