האם יש הבדל בין מנטליסט לאמן חושים

בטח יצא לכם לשמוע את המילה: ״מנטליסט״ מתישהו בחיים שלכם, אך בטח לא התעמקתם רבות במשמעותה. מנטליסט הוא אדם שהמקצוע שלו הוא לסקרן ולהשאיר את קהל הצופים שלו בהלם מוחלט לטובה. אמן חושים ומנטליסט הם מאוד דומים במשמעויות שלהם, ויש בינהם הבדלים מעטים.

 

קריאת המחשבות – תמיד מביאה תוצאות

אמן חושים יודע לקרוא את המחשבות בזכות תנועות הגוף ושפת הגוף של האדם שעומד ממולו, ומנטליסט יוסע לעשות את ס״ה אפילו יותר טוב, זאת אומרת שהוא עוסק בעיקר בקריאת שפת גוף בצורה מדויקת והוא יודע להגיד בוודאות מתי האדם משקר ומה הם הרגשות שלו בכל רגע נתון. הרבה פעמים גם אנשים מהקהל בטוחים כי למנטליסט יש כוח עליון שגורם לו להלהיב כל כך את הקהל עם היכולות שלו, בזכות האשליות המדהימות שהוא יוצר.

 

מנטליסט עובד עם יותר אביזרים וחפצים

אז כמו שהבנתם בטח, מנטליסט הוא אמן חושים לכל דבר ועניין, אך יש באמת הבדלים מסוימים. אמן חושים מתעסק בעיקר בבלבול ותעתוע החושים שלנו, שכן בהחלט ניתן לבלבל אותם ולגרום לכם להאמין בהמון דברים שלא באמת קורים. מנטליסט גם יותר קסמים, יוצר אשליות ומשתמש באביזרים מסוימים כדי להדגיש את העוצמות שלו וכדי לגרום לכם להנות יותר בהופעות שלו.

 

מנטליסט מכווין את המחשבות שלכם למה שירצה

מנטליסט הוא בעצם יותר מניפולציות שונות, ובזכות המילים שלו והאביזרים הוא יכול לעזור לכם להגיע ליעד שירצה שתגיעו. למשל, הוא לא חודר לכם לפרטיות כמו מהפנט למשל, שכן בהופעות של מנטליסט אינכם מרגישים שלא בנוח. אלא ההפך הוא הנכון – הוא משתמש במילים שלו כדי לגרום לכם להגיד את מה שהוא רוצה שתגידו, וכדי לגרום לכם לחשוב את מה שהוא צריך שתחשבו.

 

מנטליסט ואמן חושים הם אנשים לא צפויים

אם אתם מחפשים אמן חושים לבר מצווה למשל, אתם בהחלט בדרככם הנכונה להשיג את ההופעה הכי מדהימה. ילדים אוהבים את השגרה הלא צפויה, ולכן בהחלט כיף להעניק להם את הדברים הלא צפויים, רק בשביל לראות את הפרצוף שלהם בעננים. כשאתם רוצים לחגוג בר מצווה לילד, חשוב שתדעו כי הוא יעריך אתכם יותר אם אם באמת תבחרו במנטליסט ואמן חושים, שכל מהותם הוא לבצע את הלא צפוי ובכך לגרום להופעה להיות מגניבה, סוערת ומצחיקה ביותר.

 

ההבדלים מעטים והמטרה היא דומה

אז נחשפנו לעובדה שאין המון הבדלים בין מנטליסט לאמן חושים, אך בהחלט ניתן להבין כי שניהם באים לשרת את אותה המטרה. שניהם עובדים על תעתוע החושים שלכם, וכמו כן גם יודעים איך להכווין את המחשבות שלכם למה שהם רוצים שתחשבו. לא מדובר פה בקוסמים, שמשתמשים בעזרים, אלא באנשים שפיתחו מיומנויות מורכבות והם יודעים להשתמש בהן כדי לגרום לכם להנות ולהפיק את המירב מכל החוויה.

אמן חושים

מה היה לנו עד עכשיו?
אמן חושים
לול-הקוסם-הדגול
לול-הקוסם-הדגול-כיתוב

רוצים לשמח את הילד או הילדה ביום המיוחד שלהם? השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר מיידית!

השירותים שלי
באותו נושא
כך תתכננו שבת חתן למהדרין!

שבת חתן, המכונה גם שבת החתן, היא אירוע משמח ובלתי נשכח במסורת היהודית. הוא חוגג את נישואיו הקרובים של חתן ומספק הזדמנות למשפחה, לחברים ולחברי

אילו האירועים שחובה לעצב להם הזמנה דיגיטלית

בעולם המהיר והמתקדם מבחינה טכנולוגית של היום, הזמנות דיגיטליות הפכו פופולריות יותר ויותר. עם הנוחות, הגמישות והחסכוניות שלהן, הזמנות דיגיטליות מציעות אלטרנטיבה מודרנית וידידותית לסביבה

לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!