אירוע מהסרטים – 5 אמנים מומלצים לאירועים

בכל אירוע שאנו מארגנים, אנו בוחרים אטרקציה מרכזית על מנת להוסיף פלפל ועניין לאירוע מעבר לאלכוהול, למוזיקה ולאנשים. כל אירוע מחדש אנו שוברים את הראש ומתלבטים איך לעניין, לרתק ולהפתיע את המשתתפים באירוע שארגנו. הנה 5 רעיונות לסוגי אמנים מומלצים שיעלו רמה אחת מעלה את האירוע שלכם.

 

אמן חושים

על אמני החושים שמענו לא מעט מתוכניות טלוויזיה ומעמודי הרשתות החברתיות של המפורסמים הגדולים בעולם. אמני החושים מתעתעים לנו במחשבות ויוצרים עניין גדול בכל אירוע אליו הם מוזמנים. אמני החושים הם ללא ספק הטרנד החם ביותר באירועים קטנים ואירועים גדולים ולרוב עובדים בכל הארץ כך שאינכם צריכים להתפשר בגלל המיקום הגיאוגרפי שלכם גם אם תצטרכו אומן חושים בבאר שבע או בחיפה.

 

קוסם

מופעי הקוסמות זכורים לנו כחוויה מפתיעה ומסקרנת כילדים קטנים שיושבים נפעמים על הריצפה אל מול הקוסם הגדול. הופעה של קוסם היא טעם מתוק של נוסטלגיה ותתאים אם עיקר הקהל שלכם יהיה צעיר. הופעה של קוסם היא משעשעת ומבדרת וקוסם טוב יהיה אחד שידע להעביר את המופע בצורה מצחיקה עם בדיחות, פרצופים ופעלולים מקוריים שעוד לא ראיתם.

 

להקה או זמר

להקת קאברים או אמן יכולה להיות תוספת מגניבה לאירוע. תוכלו לבקש שירים מסוימים שאתם אוהבים או שהקהל אוהב וכך תהנו מהופעה פרטית וכיפית שתאגד את כל המשתתפים לשירה וריקודים משותפים באירוע שלכם. קיימות להקות קאברים רבות או אמנים שמוכנים להגיע לאירועים פרטיים ולתת לכם הופעה מרגשת באירוע המיוחד שלכם.

 

שזירת פרחים

דוכן של שזירת פרחים לשיער הוא קלאסי ועדין. לרוב השזירה תהיה לקשת או כתכשיטים והיא מוסיפה מאוד ליופי ולנראות של האורחים ושל האירוע. כולנו אוהבים פרחים וכמה שיש יותר מהם יותר טוב. דוכן פרחים יתאים יותר לאירוע בוקר או צהרים ובהחלט ייתן טאצ׳ אלגנטי ובוהו שיק לאירוע שלכם, בייחוד אם זהו אירוע קונספט שמעוצב בגוונים עדינים.

 

צייר קריקטורות

הזמנת ציירים לאירועים הם הטריק הכי ישן בספר אבל לרוב הוא עובד והתור אליו ארוך מאוד. בעבר לא היה אירוע ברית או בר מצווה ללא צייר קריקטורה והציור המצחיק התנוסס במשך זמן רב על המקרר בבית. ציורי קריקטורה מצחיקים של הקהל הם בהחלט מזכרת מגניבה לתת לו לקחת הביתה.

 

אירוע בלתי נשכח

לכולנו יש את האירוע הזה שנזכור תמיד, ולרוב זה האירוע השמח ביותר, שבו כולם רקדו, שרו ונהנו. האוכל היה טוב, התפאורה הייתה יפה והאטרקציה הנוספת היא הטאצ׳ האחרון לאירוע שייזכר אצל הקהל שלנו כאירוע מוצלח. קיימים שלל אמנים המגיעים לאירועים, בחרו את האמן שהכי התחברתם אליו, ששמעתם עליו המלצות או שאולי צפיתם בו בעצמכם. והכי חשוב שתהנו מכל רגע כי הרגע הזה הוא שלכם.

אירוע מהסרטים

מה היה לנו עד עכשיו?
אירוע מהסרטים
לול-הקוסם-הדגול
לול-הקוסם-הדגול-כיתוב

רוצים לשמח את הילד או הילדה ביום המיוחד שלהם? השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר מיידית!

השירותים שלי
באותו נושא
כך תתכננו שבת חתן למהדרין!

שבת חתן, המכונה גם שבת החתן, היא אירוע משמח ובלתי נשכח במסורת היהודית. הוא חוגג את נישואיו הקרובים של חתן ומספק הזדמנות למשפחה, לחברים ולחברי

לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!