מהמתנה ועד המיקום: איך לחגוג לילדים כמו שצריך

אנחנו כהורים רוצים לראות את הילדים שלנו עם חיוך על הפנים. רוצים לראות אותם שמחים ומאושרים וגם עם התרגשות בעיניים. לשמוע את הצחוק המתגלגל שלהם. ברגע שמגיע אירוע אנחנו מרגישים את הרצון הזה שהם יהנו. שזה יהיה בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת או כל אירוע אחר – אנחנו נעזור לכם כך שתחגגו לילדים כמו שצריך. המטרה היא שיהיה להם את החוויה הכי מדהימה שיש!

 

איך לבחור את המקום?

המקום שתבחרו יהיה תלוי בסוג האירוע ובתקציב שיש לכם. אם אתם מתכננים יום הולדת זה אומר שיהיו מעט אנשים ולכן, תוכלו לארגן את יום ההולדת בבית שלכם או אפילו לארגן אותו באיזה פארק – בתנאי ומזג האוויר מאפשר זאת. לעומת זאת, אם אתם מתכננים בר מצווה או בת מצווה, תצטרכו לבדוק מקומות גדולים יותר. יש לכם כמה אופציות: להשכיר בית גדול כמו לדוגמה וילה או לחפש אולם אירועים.

 

איך לבחור אולם אירועים?

כדי לבחור אולם אירועים יחש כמה דברים שתצטרכו לחשוב עליהם:

  • מיקום – חשוב שמיקום האולם יהיה קרוב יחסית לאיפה שאתם גרים. ככל הנראה רוב האנשים שתזמינו יגורו קרוב אליכם ולכן, זה יקל עליהם מאוד אם זה יהיה קרוב.
  • אוכל – אולמות אירועים בדרך כלל עובדים עם קייטרינג. עדיף לעבוד עם אולם שבו הקייטרינג מכין אוכל טעים. כך זה יחסוך לכם בעלויות. לעבוד עם קייטרינג מבחוץ יהיה יקר יותר.
  • מחיר – תבדקו שאתם יכולים לעמוד בתקציב.

מקום לאירועי יום הולדת

מסיבת פולמון

מסיבת פולמון יכול להיות רעיון נפלא לאירוע שאתם מתכננים. מסיבת פולמון היא מסיבה צבעונית אשר נמצאת בתוך חלל חשוך ובתוך החלל הזה נמצאת תאורת אולטרה סגול. ניתן להוסיף לכל הטוב הזה סטנד של ציורי פנים, אביזרים וקישוטים לרחבה כמו: שרשראות זוהרות, כובעים זוהרים, צמידים וכו'… – זאת למתן האפקט המושלם. אם אתם רוצים לארגן מסיבה כזאת, יש לנו בדיוק את החברה המושלמת בשביל זה: Let’s Celebrate – מסיבת פולמון לבת מצווה. הילדים יעופו על הרעיון!

 

ומה עם מתנה?

אם אתם מחפשים מתנות לתינוקות וילדים – דרא יהיה החברה בשבילכם. שזה יהיה בשביל התינוק שלכם או בשביל התינוק של הורים אחרים, דרא יהיה המקום הנכון לחפש בו. החברה מתמחה במוצרים איכותיים שנשמרים לאורך שנים. תוכלו למצוא שם מתנות איכותיות כגון בובות, צלחות וכוסות מסיליקון, אוניברסיטה לתינוק עם שמיכת פעילות ובובות למשחק ועוד מגוון של מתנות שוות.

 

לסיכום

אנחנו רוצים לשמח את הילדים שלנו. לראות את החיוך על הפנים שלהם ואת ההתרגשות בעיניים שלהם. הארגון של יום הולדת והארגון של בת מצווה או בר מצווה הוא שונה. אם אתם מארגנים בת מצווה, תצטרכו לבדוק אולם, קייטרינג ועוד… תוכלו לפלפל את העיניים עם מסיבת פולמון מגניבה – מה שיהפוך את החוויה של הילדים לעוד יותר טובה. לעומת זאת, אם יש יום הולדת לתינוק שלכם או לתינוק של חברים, תוכלו להסתפק במתנה שווה ואיכותית

מסיבת ילדים

מה היה לנו עד עכשיו?
ילדת יום הולדת מקבלת מתנות
לול-הקוסם-הדגול
לול-הקוסם-הדגול-כיתוב

רוצים לשמח את הילד או הילדה ביום המיוחד שלהם? השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר מיידית!

השירותים שלי
באותו נושא
כך תתכננו שבת חתן למהדרין!

שבת חתן, המכונה גם שבת החתן, היא אירוע משמח ובלתי נשכח במסורת היהודית. הוא חוגג את נישואיו הקרובים של חתן ומספק הזדמנות למשפחה, לחברים ולחברי

לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!