איך לבחור את הבר הנכון עבור החתונה?

אלכוהול הוא חלק בלתי נפרד מהחתונה, אך בחירה של בר לחתונה יכולה להיות קשה, שכן גורמים רבים הם חשובים וצריך לקחת אותם בחשבון – סוג המשקאות, העלות, האווירה של הבר, ועוד. עורכי האירוע צריכים לחשוב היטב אילו משקאות הם מעוניינים שיוגשו בחתונה (האם בר מלא, או רק מספר משקאות מיוחדים), והאם יש מותגים מסוימים אותם הם רוצים להציע.

נושא העלות הנו משמעותי אף הוא, ויש לבדוק עם הספק את תמחור המשקאות, תוספות תשלום שונות, שירותי מזון, ועוד. כל הגורמים האלה ועוד הם גורמים שיש להם השפעה על ההחלטה שלכם.

 

החלטה חשובה – עם אפשרויות בחירה רבות

שוק הברים לחתונות הוא שוק רווי ומוצף. בחירת בר קוקטיילים לחתונה היא החלטה חשובה, ועם כל האפשרויות המוצעות בשוק ההחלטה והבחירה בבר מסוים עשויה להיות קשה ממה שחושבים. הנה מספר שאלות שחייבים לענות עליהם בטרם פונים לספק שירות:

  • סוג הבר המבוקש – אקטיבי או פסיבי?
  • מה העלות המקסימלית אותה אתם מוכנים להשקיע בבר קוקטיילים לחתונה?
  • מי נושא באחריות על הבר?
  • אילו משקאות ואיזה מזון הבר יגיש?

בר קוקטיילים לחתונה

עלות הבר – וממה היא נגזרת

עלות הבר היא גורם חשוב בבחירתו. גורמים רבים יכולים להשפיע על עלותו של הבר, כאשר חשוב לדעת קודם כל באיזה סוג של בר קוקטיילים אתם מעוניינים – בר מסורתי, טיקי בר, או בר מיוחד?

הבר המסורתי מציע מגוון קלאסי של קוקטיילים, בעוד הטיקי בר מציע משקאות טרופיים המוגשים בצורה מיוחדת (בתוך כוסות קוקוס או אננס בשילוב של אלמנטים דקורטיביים כמו מטריות נייר\פרוסות של פרי טרי). בר קוקטיילים מיוחד יידע להגיש, כך מרמז שמו, קוקטיילים מיוחדים, כמו מרגריטות במגוון טעמים.

 

סוגי המשקאות המוגשים באירוע שלכם

בבחירה של בר קוקטיילים לחתונה חשוב לקחת בחשבון כי הוא מגיש את סוג המשקאות אשר אתם מעוניינים בהם, יחד עם התחשבות באווירה המתאימה באירוע. קוקטיילים, במרבית המקרים, הם פופולריים מאוד במרבית סוגי האירועים, כאשר הבסיס לרוב הקוקטיילים מורכב ממשקאות כמו ג'ין, וודקה, ו-וויסקי.

בחתונות המתקיימות במרחב חוץ בדרך כלל קוקטיילים המכילים מיץ פירות או בסיס מרענן אחר (כמו קוקטייל הקוסמופוליטן הפופולרי) הם הפופולריים ביותר, ואין ספק כי הם יכולים להיות בחירה מצוינת עבור חתונה המתקיימת במרחב חוץ.

בר קוקטיילים לחתונה

לסיכום

השקעה, גם כספית אך גם מחשבתית, בבר קוקטיילים מצוין לחתונה שלכם היא השקעה שאין ספק כי האורחים שלכם יעריכו מאד. נדמה כי היום רוב האורחים והאורחות לא מסתפקים בבר הפשוט, ומבקשים לשדרג את חווית האירוע בעזרת בר קוקטיילים מגוון ומיוחד.

לפיכך ברור כי עורכי האירוע, המעוניינים לתת לאורחים ולאורחות את החוויה המיטבית, תרצו להשקיע בפן בלתי נפרד זה של האירוע. מבין ספקי השירות הרבים בתחום, בחרו בספק איכותי ואמין שידע לתת לכם את השירות הטוב ביותר. מזל טוב!

בר קוקטיילים לחתונה

מה היה לנו עד עכשיו?
בר קוקטיילים לחתונה
לול-הקוסם-הדגול
לול-הקוסם-הדגול-כיתוב

רוצים לשמח את הילד או הילדה ביום המיוחד שלהם? השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר מיידית!

השירותים שלי
באותו נושא
כך תתכננו שבת חתן למהדרין!

שבת חתן, המכונה גם שבת החתן, היא אירוע משמח ובלתי נשכח במסורת היהודית. הוא חוגג את נישואיו הקרובים של חתן ומספק הזדמנות למשפחה, לחברים ולחברי

לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!