וואוו. אין רגע מרגש כמו הרגע בו את מבינה שאת זו שאחראית על מסיבת הרווקות של חברתך הטובה ביותר שיום חתונה ממשמש ובא. הראש מלא רעיונות, הלב מלא שמחה, הבטן מתפוצצת מהתרגשות עד לרגע בו את מבינה… שאין לך מושג. מאיפה להתחיל ומה לעשות בכלל. בדיוק בשבילך ישבנו לכתוב את המדריך המלא לארגן מסיבת רווקות מהחלומות. את הולכת להיות מפיקת מסיבות רווקות מבוקשת, תתכונני!
מאיפה בכלל מתחילים?
אז כמו תמיד, פשוט מאוד. מההתחלה. נתחיל בפנטזיה. תתחילי לחשוב איך האירוע החלומי ביותר נראה. חשוב בשלב הזה לפנטז ולחשוב בגדול אבל הכי חשוב – להכנס לראש של החברה שלך. אל תשאלי את עצמך מה את היית רוצה למסיבת הרווקות שלך אלא מה חברתך המתחתנת היתה רוצה.
מחלומות לתוכניות
השלב החשוב ביותר. אחרי שדמיינת את הפנטזיה לפרטי פרטים, זה הזמן להתחיל להוריד אותה אל הקרקע. בין אם זה עיצוב בלוני האושר שלה או בחירת ההפעלה המדויקת לאירוע. נרצה להתחיל להפוך את החלומות לתוכניות. נתחיל להוריד אל הכתב את הרעיונות שדמיינת ולפרק אותן למשימות ותתי משימות.
האם הכל אפשרי?
במעבר החד שבין חלומות למציאות נתקל לא פעם בקשיים ומכשולים. וזה בסדר וזה חלק מהתהליך. אפשר להרים ידיים ולוותר וללכת פשוט על מה שקל ואפשר גם לנסות למצוא פתרונות יצירתיים, להתייעץ עם חברות אחרות, לקרוא בקבוצות בפייסבוק, לחשוב מחוץ לקופסא ולחקור עוד לעומק את הרעיון לפני שנזנח אותו. הכל אפשרי! אל תתני לאתגרים בדרך להוריד את רוחך. וכמובן, הרגישי בנוח לבקש עזרה.
מה בתוכנית?
מה חשוב לוודא שתכננת? אז כמובן לסגור מקום, מוזיקה, אוכל, מוזמנות, זה הבסיס. עכשיו, בהתאם לאופי ולאהבות של חברתך שמתחתנת, חישבי על "אטרקציה" כייפית וקלילה לאירוע. זה יכול להיות מופע, זו יכולה להיות הפעלה כמו ריקוד קבוצתי, זה יכול להיות משחק שדרכו תכירו עוד לעומק את הכלה וזו יכולה להיות אפילו סדנא מעניינת. כאמור, השמיים הם הגבול.
תקציבים והוצאות
ברגע שהבנת איך הולך להראות האירוע בקווי המתאר שלו, וגם מילאת אותם בתוכן מעניין, מיוחד ומותאם אישית לכלה, זהו זמן טוב להתחיל לבנות תקציב. רשמי במפורט את ההוצאות וצפי של סכום על כל אחת מהן, חברי יחד וחלקי במספר המשתתפות. תקשרי מראש עם כל המוזמנות את צפי התשלום וצרי איתן שקיפות לגבי מרכיבי המחיר הסופי.
סגירת פינות
בגדול, אלו הם השלבים המדויקים לאירגון מסיבת הרווקות המושלמת. מסיבות רווקות יכולות להיות מגוונות כל כך ועליהן להיות שונות מכלה לכלה. זיכרי שהחשוב ביותר הוא הפקת אירוע אישי שיביא לכדי ביטוי את האופי הספציפי של הכלה המתחתנת. עבדי במסודר, אל תפחדי לעבוד עם רשימות ואף העזרי בטבלאות אקסאל לדיוק ותשומת לב, זכרי לוודא את עצמך גם בפרטים הקטנים. והכי חשוב – תהני!