לוגו לול הקוסם הגדול
לוגו הקוסם הגדול
לקבלת הצעת מחיר מיידית

קוסם לפורים

קוסם מצחיק לכבוד חג פורים

הזמנת קוסם לפורים הפכה כבר מזמן לטרנד איכותי ומעניין משום שבאירועים הללו ישנו מגוון רחב של ילדים בגילאים שונים ולכן מופע קסמים עונה על הדרישה לעניין את כל הילדים. מופע הקסמים לכבוד פורים כולל קסמים עם אש, מטפחות, מים, פרחים, שולחן מרחף ולסיום – אחד הילדים ירחף באוויר בעצמו! בסרטון הבא אפשר לראות בקלי קלות עד כמה הילדים מחוברים אל לול הקוסם וכמה הם נהנים! צפיה מהנה:

לול-הקוסם-לימי-הולדת-מרים-שולחן-באוויר

קוסם לפורים

לול הקוסם הדגול הוא קוסם מצחיק ומעניין. מופע הקסמים לכבוד פורים של לול הקוסם הינו מופע קסמים רב גילאי המתאים לילדים מגיל 3 ועד 120. גם המבוגרים יהנו.

מופע קסמים באווירת פורים

במופע הפורים של לול הקוסם הילדים יהנו ממופע קסמים מרתק ומרהיב אך לא רק זה אלא גם שהמופע קורע מצחוק בדיוק כמו שמצופה ממופע קסמים בחג פורים.

תוכן המופע

המופע כולל קסמים עם אש, מטפחות, מים, פרחים, היעלמויות, ריחופים ועוד. בנוסף, לכבוד פורים – לול הקוסם מביא איתו תחפושות והמופע הופך לקרנבל אחד גדול שבו משתתפים כל הילדים.

קוסם לפורים ולחגי ישראל

המופע מועבר בשפה מכובדת בלבד, ומבלי לצחוק על חשבונו של אף ילד ובסוף המופע כל הילדים יוצאים מאושרים! לול הקוסם מגיע עם הגברה, שירי פורים, תפאורה גדולה ומכובדת, מחצלות, שולחן ועוד.

ניתן לקיים את המופע בבתי כנסת, אולמות, בתים, חצרות ועוד. בנוסף, ניתן לקבל שירותים נוספים מלול הקוסם כגון: מאפרת, בלונים בצורות, הפתעות, מכונת בועות ועוד. כי יש הבדל בין קוסם ליום הולדת לקוסם לכבוד פורים.

המומלצים של לול הקוסם: מרקוביץ' וגולדלייט עורכי דין

שתפ/י אותי היכן שנוח לך:

Twitter
Facebook
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!