לוגו לול הקוסם הגדול
לוגו הקוסם הגדול
לקבלת הצעת מחיר מיידית

קוסם לקייטנה

קוסם לקייטנה

לול הוא קוסם ייחודי, המתמחה בהפעלות לילדים בקייטנות ובימי כיף. בזכות גישתו המיוחדת לילדים, כל יום כיף בקייטנה יהפוך במהרה לחוויה בלתי נשכחת לילדים ואפילו לצוות הקייטנה.

גם מרשים וגם מצחיק!

במהלך יום הכיף בקייטנה עם לול הקוסם הדגול הילדים יהנו ממופע קסמים מרהיב ומצחיק הכולל בתוכו: קסמים עם אש, מטפחות מים, פרחים, צבעים ועוד. המופע משלב 2 אלמנטים שילדים אוהבים! קסמים והומור.

הפתעות וסדנת קסמים

ולסיום לול הקוסם יחלק לכל הילדים הפתעות שונות ומגוונות לבחירתם, ולא רק זה אלא שלול הקוסם גם ילמד את הילדים קסם או שניים ויחלק להם את האביזרים המקצועיים לביצוע הקסם!

לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת

קוסם לקייטנה

קוסם לקייטנה לימי כיף מיוחדים במיוחד!
ניתן לקיים ימי כיף במקומות סגורים כגון: בתים, מועדונים, מקומות מושכרים ועוד, אך ניתן לקיים אירועים גם במקומות פתוחים כגון: פארקים, גני שעשועים, מדשאות ועוד.
לול הקוסם מגיע עם הגברת פנים או חוץ – בהתאם לאופי האירוע ולבקשת הלקוח.
מומלץ לצפות בסרטון, בתמונות ובהמלצות מאירועים קודמים.
ההמלצות מעודכנות לחודש מאי 2015.
אז קדימה, הזמינו את לול הקוסם לילדים לקייטנה שלכם ותנו לילדים להנות – ובגדול!
 

כל הסיבות להזמין את לול הקוסם לקייטנה שלך: 

מתאים לקייטנות קטנות וגדולות. תפאורה גדולה ומדהימה. מופע קסמים מרתק ומצחיק במיוחד! מופע בשיתוף הילדים. אופציה להפתעות ובלונים בצורות. ללא איחורים. קסמים שווים במיוחד! ילד ירחף באוויר מול כולם. הילדים יספרו לאמא ואבא חוויות. הכל בשפע ובנדיבות. מסר חינוכי. מתאים גם לקייטנות דתיות. מועבר בשפה ברורה ונאותה. ללא הומור על חשבון אף ילד. כיף חיים, הנאה מובטחת.  שירים שילדים אוהבים. שולחן מרחף באוויר. קליל, זורם וגמיש. המופע מותאם לגיל הילדים. חלוקת קסמים לכל הילדים.

המלצות

קוסם לקייטנה מעולה! הפעלה מקסימה, הילדים היו מוקסמים ומין הראוי לציין שגם המבוגרים. האינטרקציה עם הילדים מושלמת. קוסם לילדים מאוד מוצלח! ממליצה בחום! יהל.
היה מהנה מאוד! הצלחת להפעיל את הילדים יפה ולהקסים אותם. האישיות שלך נעימה וזה חשוב מאוד. אני משערת שאתה גם קוסם ליום הולדת. אזמין אותך לאירוע של הבת שלי בקרוב. תודה על ההמלצות בנוגע לאירוע. איילת

שתפ/י אותי היכן שנוח לך:

Twitter
Facebook
לול-הקוסם-מוציא-מטפחותתת
לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!